خبرگزاری کار ایران

کنسرت «یلدا به شادی» با حضور مصطفی رحماندوست و ناصر کشاورز

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۶۶۰

کنسرت «یلدا به شادی» به سرپرستی و آهنگسازی مهدی زارع با حضور مصطفی رحماندوست و ناصر کشاورز به عنوان مهمانان ویژه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کنسرت کودکانه «یلدا به شادی» با سرپرستی و آهنگسازی مهدی زارع روز پنجشنبه 29 آذر در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

در این کنسرت قطعاتی کودکانه از آلبوم‌های مهدی زارع با عنوان‌های «پنج تا انگشت بودند که» و «دنیا دنیا لالایی» سروده مصطفی رحماندوست و «کی بود کی بود؟» سروده ناصر کشاورز  که از سوی نشر نوین کتاب گویا منتشر شده است، اجرا می‌شود.

آهنگ‌سازی و اجرای موسیقی ایرانی برای کودکان، ویژگی ساخته‌های مهدی زارع است که نخستین بار در سال 1392 آلبوم «پنج تا انگشت بودند که» سروده مصطفی رحماندوست را با همین ویژگی منتشر کرد.

این کنسرت با هدف آشنایی هر چه بیش‌تر کودکان با موسیقی و سازهای ایرانی، از سوی گروه موسیقی ایرانی «دینگ و دانگ» اجرا می‌شود.

مصطفی رحماندوست و ناصر کشاورز دو شاعر این آثار نیز قرار است در کنسرت «یلدا به شادی» حضور داشته باشند.

امیر متولی (سه‌تار)، سعید آذرنوش (تار)، کیانا طلایی (سنتور)، حسین واحدی (رباب آلتو)، سیامک قلمی (رباب باس)، ژیلا تقوی (مراژ)، میلاد عباسی (دف و دایره)، ایرج طباطبایی (تنبک)، سبا شادجو (قیچک آلتو) و مهدی زارع (کمانچه) دیگر اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند. ژیلا تقوی، منصوره عزیزی، پریوش صادقی و زهره انصاری نیز به عنوان همخوان با این کنسرت همکاری می‌کنند و یسنا جلیلی، نژلا اسدالهی، ملینا علیدوست، علی نداف، باران نظم‌ده، پارسا محمدی و النا آقاخانی خوانندگان کودک کنسرت «یلدا به شادی» به شمار می‌روند.

یکی از بخش‌های این کنسرت بخش سازشناسی برای کودکان است.

کنسرت «یلدا به شادی» که ویژه کودکان 3 تا 10 سال است روز پنج‌شنبه 29 آذر ساعت‌های 17 و 19 در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این کنسرت را که با حمایت اداره کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود، در سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز