خبرگزاری کار ایران

سوءبرداشت‌ها سعی دارد انجمن دفاتر مسافرتی را مقابل فناوران جوان قرار دهد/فراخوان بزرگی با رویکرد نوآورانه در حوزه گردشگری ارزان داخلی در راه است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۶۴۸

مهدی کریمی گفت: مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی قصد دارد با رویکرد نوآورانه در حوزه گردشگری ارزان داخلی، فراخوان بزرگی در سطوح مختلف اجرا کند تا در آینده نزدیک شاهد رونق دفاتر با تغییر رویکرد به سمت نوآوری و فناوری با تشکیل استارتاپ‌ها باشیم. این مهم را برعهده آقای رفیعی در انجمن دفاتر مسافرتی و جهانگردیگذاشته‌ایم تا هر چه سریع‌تر کارگروه ویژه آن را پیش‌بینی کند.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای سیاستگذاری مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در نشست خبری و تخصصی فناوری‌های روز در صدا و سیما، در مورد اعتراض انجمن دفاتر مسافرتی و جهانگردی به فعالیت استارتاپ‌های گردشگری و فروش خدمات ارزان گفت: من کاملا دوستان انجمن را می‌شناسم و قاطعانه می‌گویم جناب آقای حرمت‌الله رفیعی (رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران) خود از کسانی است که به حوزه نوآوری و فناوری و استارتاپ‌ها اعتقاد ویژه دارد، متاسفانه سوءبرداشت‌ها سعی دارد این صنف عظیم را در مقابل جوانان فعال فن‌آور در گردشگری نشان دهد.

مهدی کریمی خاطرنشان کرد: من مطمئنم آقای رفیعی با رعایت جوانب این اعتراض، شکلی را عنوان داشته و قصد دارد چهارچوب‌های مدونی را برای آن پیش‌بینی کند.

کریمی یادآور شد: در هر صورت مرکز، طی تفاهمات قبلی با انجمن ایران قصد دارد با رویکرد نوآورانه در حوزه گردشگری ارزان داخلی، فراخوان بزرگی در سطوح مختلف اجرا کند تا ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد رونق دفاتر با تغییر رویکرد به سمت نوآوری و فناوری با تشکیل استارتاپ‌ها باشیم. این مهم و تصمیم را ما برعهده آقای رفیعی گذاشته‌ایم تا هر چه سریع‌تر کارگروه ویژه آن را پیش‌بینی کند و مرکز به عنوان یک نهاد بزرگ بین‌المللی در خدمت ایشان خواهد بود.

رئیس شورای سیاستگذاری مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با تاکید بر اینکه «ما بایستی به جای انتقاد و روزمرگی به دنبال راهکارهای جدید و به روز باشیم» گفت: تا گردشگری ارزان داخلی را سرلوحه کار خود قرار ندهیم و به استقبال استارتاپ‌ها نرویم چیزی جز رکود وشکست را شاهد نخواهیم بود.

کریمی ادامه داد: امید است انجمن ایران و سایر تشکل‌های مرتبط به همت جناب رفیعی در این کارگروه ویژه حضور یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز