خبرگزاری کار ایران

نقد و بررسی کتاب جدید مهرداد ضیایی

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۹۲۱

اثر جدید سید مهرداد ضیایی، شاعر و نمایشنامه‌نویس، به نام «مرا به پیراهنت بسپار» منتشر شد. جلسه نقد و بررسی این اثر با حضور هرمز علیپور و امید بیگدلی، در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجموعه شعر«مرا به پیراهنت بسپار» تازه‌ترین مجموعه شعر سیدمهرداد ضیایی شاعر، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، نقد و بررسی می‌شود.

امید بیگدلی و هرمز علی‌پور منتقدان مجموعه شعر« مرا به پیراهنت بسپار» می‌باشند که از سوی نشر چلچله به چاپ رسیده است.

این هنرمند، مجموعه شعر «ابرهایی به شکل هیچ» و کتاب‌هایی مانند «داستان عینک»٬ «قصه  ظرف‌ها و آدم‌ها»- برای کودکان و نوجوانان – و نیز «تاریخ و اسناد نمایش در ایران» همچنین پژوهش و تالیف در دایره‌المعارف بزرگ اسلامی و دانشنامه  ادب فارسی  را در کارنامه خود دارد. او سال‌هاست که به نمایشنامه‌نویسی برای رادیو و تئاتر و نیز فیلمنامه‌نویسی برای سینما و تلویزیون و فیلم‌های مستند مشغول است.

  نقد و بررسی مجموعه شعر« مرا به پیراهنت بسپار» سه شنبه ۶ آذر، ساعت ۱۷، طی یکصد و ششمین نشست تخصصی زرین قلم در فرهگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق‌نوری، میدان قبا، فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز