خبرگزاری کار ایران

فراخوان نخستین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی IE اسپانیا منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۸۰

دانشگاه IE مادرید با مشارکت دانشگاه تهران فراخوان نخستین جشنواره بین‌المللی IESFF را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، فراخوان جشنواره دانشجویی IESFF با تمرکز بر مهارت داستان‌گویی و با رویکرد ویژگی‌های فردی و تجربیات شخصی فیلم‌سازان و با هدف اتصال تجربیات انسان‌های متفاوت به یکدیگر منتشر شده است.

این جشنواره با هدف ایجاد ارتباطی برای داستان‌گویی در سرتاسر جهان، اتصال دنیای کسب و کار و هنر و کشف و معرفی استعدادهای جوان در سه بخش فیلم کوتاه با موضوع آزاد، فیلم کوتاه موضوعی و همچنین فیلم کوتاه اسپانیایی زبان آثار هنرمندان دانشجو را از سراسر جهان دریافت خواهد کرد.

رویکرد بخش موضوعی در فراخوان این جشنواره با عنوان «داستان من، دنیای من» ذکر شده و همچنین در بخش ویژه‌ای علاوه بر سه بخش اصلی، کلیپ‌های تبلیغات یک دقیقه‌ای نیز دریافت خواهد کرد.

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به نخستین جشنواره IESFF اسپانیا ۱۰ آذر ۱۳۹۷ بوده و بهمن ۱۳۹۷ به عنوان زمان برگزاری جشنواره در این فراخوان آمده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌‌توانند به بخش ثبت‌نام در آدرس filmfreeway.com/iesff رجوع کرده و نسبت به ارسال اثر خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیان می توانند برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از قوانین این جشنواره به وبسایت iesff.com مراجعه کنند.

نخستین جشنواره بین‌المللی IESFF در بهمن سال جاری با مشارکت دانشگاه IE اسپانیا و معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و به دبیری شاهین جوادی نژاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز