خبرگزاری کار ایران

باریکانی خبر داد:

۵۴ دفتر خدمات مسافرت هوایی لغو و ۱۳۷ دفتر تعلیق شدند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۷۳

مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از لغو ۵۴ مجوز و تعلیق مجوز ۱۳۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی و ۳۱۰ سایت غیر مجاز در شش‌ماهه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از لغو ۵۴ مجوز و تعلیق مجوز ۱۳۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی و ۳۱۰ سایت غیر مجاز در شش ماهه ابتدای امسال خبر داد.

علی‌اصغر باریکانی(مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری) اظهارداشت: در بازرسی‌های مستمر و موردی کار‌شناسان دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از دفا‌تر خدمات مسافرت هوایی تهران و سایر شهرستان‌ها مواردی از جمله عدم تمدید ضمانت‌نامه، عدم احراز شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهم‌تر عدم توجه به اخطار‌ها و دستورالعمل‌های سازمان منجر به لغو و تعدیل تعدادی از دفا‌تر خدمات مسافرت هوایی شد.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین امسال تخلفات ۵ مورد از دفا‌تر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شدند، افزود: در شش ماهه امسال تعداد ۳۱۰ سایت فروش غیرمجاز بلیت با معرفی سازمان هواپیمایی کشوری به مراجع ذی‌صلاح فیلتر شد.

مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: به ۵۴ مورد شکایت از طریق سامانه شهرراه، ۱۸ مورد شکایت مربوط به سازمان بازرسی، ۱۶۰۵ مورد شکایت در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری، ۱۵۸۲ شکایت به صورت حضوری و ۶۳۳۰ شکایت به صورت تلفنی رسیدگی شده است.

باریکانی همچنین به مسافران توصیه کرد: برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفا‌تر و سایت‌های دارای مجوز که لیست آن‌ها روی پرتال سازمان قابل دسترسی است اقدام کنند و در صورت داشتن هرگونه شکایت موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر به این سازمان اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز