خبرگزاری کار ایران

پرواز پروانه الجزایری در تئاتر مستقل تهران/پوران درخشنده زنگ افتتاح «ماداگاسکار» را می‌زند

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۸۸۲

اجرای نمایش «پروانه الجزایری» در تئاتر مستقل تهران و افتتاح نمایش «ماداگاسکار» توسط پوران درخشنده دو خبر از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، نمایشنامه «پروانه الجزایری» به نویسندگی پیام لاریان و به کارگردانی میثم گزی برای نخستین بار در تئاتر مستقل تهران روی صحنه رفت.

جمعه شب ۱۸ آبان، تئاتر مستقل تهران برای نخستین بار میزبان نمایشنامه برگزیده سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر فجر بود. نمایشنامه پروانه الجزایری در جشنواره تئاتر فجر به عنوان نمایشنامه برگزیده انتخاب شده بود و برای نخستین بار به کارگردانی میثم گزی برای علاقمندان به تئاتر اجرا شد.

عوامل این نمایش عبارتند از:

بازیگران: بابک بهشاد، مینووش رحیمیان، مهدی ساکی، معصومه بیگی، میلاد مرادی، کسری بنایی، هدی نوری‌زاده، با صداى سجاد افشاریان، مشاور ودستیار کارگردان:آندیا عبدالرسول، طراح صدا و آهنگساز: امید سعیدى، طراح نور: على کوزه گر، طراح لباس: شیدا زوارى، طراح پوستر و ساخت تیزر: پیام یارایى.

این نمایش امشب (شنبه ۱۹ آبان) اجرای ویژه عکاسان خواهد داشت. عکاسان تئاتر می‌توانند برای عکاسی از این نمایش به تئاتر مستقل تهران مراجعه کنند. پروانه الجزایری هر شب تا ۵ آذر راس ساعت ۲۰:۳۰ در تئاتر مستقل تهران روی صحنه خواهد رفت.

پرواز پروانه الجزایری در تئاتر مستقل تهران/پوران درخشنده زنگ افتتاح «ماداگاسکار» را می‌زند

پوران درخشنده زنگ افتتاح «ماداگاسکار» را به صدا در‌می‌آورد  

پوران درخشنده (کارگردان) زنگ افتتاح نمایش «ماداگاسکار» به کارگردانی نوید فرح‌مرزی و تهیه‌کنندگی الناز عباسی را به صدا در می‌آورد.

مراسم افتتاح نمایش «ماداگاسکار» نوشته احسان نوروزی یکشنبه ۲۰ آبان ساعت ۱۸ با حضور هنرمندان تئاتر و سینما در عمارت نوفل‌لوشاتو به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱ برگزار می‌شود.

«ماداگاسکار» با نقش‌‌آفرینی نریمان حیدری، امیر‌محمد قیامی، محمد حسین شهریاری، فرشید حاجیان و ثمر امین‌پور از ۲۰ آبان هر شب ساعت ۱۸ روی صحنه می‌رود و پیش‌فروش اینترنتی بلیت این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.

این نمایش درباره چهار جوان است که در فضایی نامعلوم برای قتلی انجام‌نشده، بازجویی می‌شوند.

نوید فرح مرزی مدرس دانشگاه، چهره‌پرداز تئاتر، سینما و تلویزیون «ماداگاسکار» را کارگردانی کرده است و از دیگر عوامل آن می‌توان به دستیاران کارگردان محمدحسین شهریاری، پویا زند، منشی صحنه  شیدا مقدری، مدیر اجرایی مسعود سلامی، عکاس و روابط عمومی علی کشاورز و مشاور رسانه‌ای مطهره کشاورز محمدیان اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز