خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایشنامه‌ای از ژان ژنه در تئاتر مولوی/«کلفت‌ها» به صحنه رفت

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۷۹۶

نمایش «کلفت‌ها» به نویسندگی ژان ژنه و کارگردانی علی‌اکبر علیزاد روز چهارشنبه ۹ آبان در مرکز تئاتر مولوی اجرای خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، روز چهارشنبه ۹ آبان، نمایش «کلفت‌ها» به نویسندگی ژان ژنه و کارگردانی علی‌اکبر علیزاد در مرکز تئاتر مولوی رسما کار خود را آغاز کرد.

تمامی بلیت‌های روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از قبل به فروش رسیده بود و تعداد قابل توجهی بلیت خارج از ظرفیت نیز، برای تماشاگران این نمایش صادر شد.

علیرضا کی‌منش، مرتضی حسین‌زاده و کتایون سالکی در نمایش «کلفت‌ها» به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین در این نمایش سیاوش تصاعدیان (مدیر هنری)، محمد صفرپور (مدیر تولید)، سهراب کریمی و پویان پاکنژاد (دستیاران کارگردان)، علی محمدی (طراح صحنه)، هانیه پرهیزکار (منشی صحنه)، حامد دایی (ساخت تیزر) و شاهین دانشفر (عکاسی) به همکاری می‌پردازند.

علی‌‌اکبر علیزاد از اساتید فعال و نوگرای تئاتر دانشگاهی بوده و سال‌ها به عنوان عضو هیئت علمی گروه تئاتر دانشکده سینما تئاتر فعالیت دارد. او علاوه بر استادی دانشگاه، مترجم آثار متعددی از نویسندگان شهیر دنیا همچون ساموئل بکت است.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «کلفت‌ها» که هر روز –به‌جز شنبه‌ها- در ساعت ۱۸:۳۰ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز