خبرگزاری کار ایران

«خروس لاری» در تماشاخانه ایرانشهر/تیزر نمایش «ملاقات مرد دوزخی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۶۹۱

اجرای «خروس لاری» با رویکرد مسائل اجتماعی و به کارگردانی امید سهرابی در ایرانشهر و انتشار تیزر نمایش «ملاقات مرد دوزخی» به کارگردانی امیر امیری دو خبر از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، امید سهرابی در تازه‌ترین تجربه کارگردانی خود در تئأتر، نمایش «خروس لاری» را با رویکرد مسائل اجتماعی، روی صحنه می‌برد.

سهرابی که آخرین حضورش در عرصه تئأتر به تنظیم متن نمایش «مردی برای تمام فصول» برای اجرا، به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا، برمی‌گردد، علاوه بر نمایشنامه‌های «آدم‌های خیس»، «زمستان»، «یک تنبیه باشکوه»، «فردا» ... نگارش فیلمنامه‌های «دلم می‌خواد» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا و مجموعه‌های تلویزیونی «شمس العماره» به کارگردانی سامان مقدم، «مهرآباد» به کارگردانی فرید سجادی حسینی و... را در کارنامه خود دارد.

این نمایش با حضور نورالدین حیدری ماهر در مقام مجری طرح، از اوایل آذر در سالن ناظرزاده کرمانیِ تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

اسامی بازیگران و سایر اخبار تکمیلی نمایش «خروس لاری» به زودی اعلام خواهد شد.

تیزر نمایش «ملاقات مرد دوزخی» منتشر شد

تیزر نمایش ملاقات مرد دوزخی به کارگردانی امیر امیری منتشر شد.

نمایش ملاقات مرد دوزخی به نویسندگی و کارگردانی امیر امیری به وقایع پس از عاشورای سال۶۱ هجری می‌پردازد و گووان مهر اسماعیل‌پور، سید سامان جعفری، پوریا فرجی، محمد رضا عزیزی، مهشاد بهبودی، فریاد جودی، مریم احمدی، سوسن بخشی پریسا سیاوشی، زهرا بهاری، بهار سیدنا در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش روایت شیعیانی است که ادعای عشق دارند ولی چنان گرفتار عقل معاش می‌شوند که در ازای یک حصیر خرما به قتال مولای خویش می‌روند. «ملاقات مرد دوزخی» روایت زندگی یکی از قاتلین پشیمان عاشورا تا آخر عمر است.

این نمایش تا پایان هفته جاری از ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه سرو واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی تقاطع خیابان شهید مفتح جنب ایستگاه مترو پذیرای علاقمندان است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح لباس: بهناز باقری، انتخاب موسیقی: محمد حسن حاجی امیری، طراح گریم: ساجده علم الهدی، اجرای گریم آقایان: پوریا ضیایی، دستیاران کارگردان: زهرا بهاری، محمدرضا عزیزی، منشی صحنه: نفیسه صابری، مشاور رسانه‌ای: جواد تمدنی، عکاس: اردلان قنبری، طراح پوستر: امیر درفش‌‌رزم.

حجم ویدیو: ۵.۷۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز