خبرگزاری کار ایران

مراسم تعزیه‌خوانی در محوطه تئاترشهر برگزار می‌شود/تعطیلی نمایش‌ها به مناسبت سوگواری روزهای پایانی ماه صفر

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۶۷۲

برگزاری چند مجلس شبیه‌خوانی در قالب دور هشتم تئاتر «صاحبدلان» به سرپرستی علاالدین قاسمی در محوطه تئاتر شهر و تعطیلی نمایش‌های سالن‌های این مجموعه به مناسبت سوگواری روزهای پایانی ماه صفر دو خبر از تئاترشهر است.

به گزارش ایلنا، چند مجلس شبیه‌خوانی در قالب دور هشتم تئاتر «صاحبدلان» به سرپرستی علاالدین قاسمی در محوطه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

محوطه مجموعه تئاتر شهر از روز شنبه دوازدهم آبان میزبان اجرای چند مجلس شبیه‌خوانی تا پایان روز پنجشنبه هفدهم آبان در قالب دور هشتم تئاتر «صاحبدلان» است.

این مجالس شبیه‌خوانی در آستانه ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) با سرپرستی علاالدین قاسمی از هنرمندان شناخته شده تعزیه کشورمان ساعت‌های ۱۶ و ۱۸ میزبان شهروندان تهرانی در محوطه مجموعه تئاتر شهر خواهد بود.

نمایش‌های تئاتر شهر از پانزدهم تا هفدهم آبان اجرایی ندارند

تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر از روز پانزدهم تا پایان روز پنجشنبه هفدهم  آبان به مناسبت سوگواری روزهای پایانی ماه صفر اجرا نمی‌شوند.  

در پی فرا رسیدن ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) تالار های نمایشی مجموعه تئاتر شهر از روز سه شنبه پانزدهم تا پایان روز پنجشنبه هفدهم آبان اجرایی ندارند.

هم اکنون نمایش‌های «خاتون» به کارگردانی حسین عالم‌بخش در تالار اصلی، «نقاشی اشر» به کارگردانی فریبرز کریمی در تالار قشقایی، «خاموشخانه» به کارگردانی مهدی مشهور در تالار سایه و «ابوالهول» به کارگردانی داود پورحمزه در پلاتو اجرا میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز