خبرگزاری کار ایران

تور ویژه کاشیما برای هواداران به مقصد تهران/تماشای بازی پرسپولیس به صرف تجریش‌گردی با روسری و لباس بلند(عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۳۸۸

باشگاه کاشیما تور ویژه‌ای را برای بازی برگشت با پرسپولیس برای هوادارانش ترتیب داده است.

به گزارش ایلنا، پس از اینکه بازی رفت دو تیم کاشیما آنتلرز و پرسپولیس انجام شد دو تیم باید یک هفته بعد در ورزشگاه آزادی دیدار برگشت را برگزار کنند تا تیم قهرمان مشخص شود و جام قهرمانی اهدا شود.

در همین رابطه باشگاه کاشیما از هواداران خود خواسته تا در صورت علاقه در تور ویژه بازی برگشت شرکت داشته باشند و راهی تهران شوند تا تقریبا یک تور سه روزه را پشت سر بگذارند و از تیم خود هم در تهران حمایت کنند و بازی را در ورزشگاه‌آزادی از نزدیک ببینند.

تور ویژه کاشیما برای هواداران به مقصد تهران/تماشای بازی پرسپولیس به صرف تجریش‌گردی با روسری و لباس بلند(عکس)

اما این تور نکات قابل توجه و جالبی را در دل خود جای داده که در ادامه بعضی از آنها اشاره می‌کنیم:

آغاز تور از روز پنجشنبه ۸ نوامبر است. ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه مسافرین باید در فرودگاه هاندا حاضر شوند. ساعت ۳۰ دقیقه بامداد جمعه پرواز به سمت دوبی خواهد بود. ساعت ۷:۳۰ دقیقه پرواز در فرودگاه دوبی خواهد نشست. ساعت ۱۵ پرواز از دوبی به سمت تهران خواهد بود و ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه به تهران می‌رسند. مسافرین با ماشین اختصاصی به هتل ترانسفر می‌شوند. در ادامه شام ایرانی به همراه استفاده از شب‌های تهران مهیای مسافرین ژاپنی خواهد بود.

روز شنبه با صرف صبحانه در هتل آغاز می‌شود. سپس همراهان این تور ژاپنی تا بعد از ناهار آزاد هستند و می‌توانند در اختیار باشند. اما آنها می‌بایست ظهر در هتل حضور داشته باشند تا با اتوبوس به سمت ورزشگاه‌آزادی بروند و بازی را از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران مشاهده کنند. بعد از مسابقه آنها باید به هتل برگردند و شب را در هتل بگذرانند.

و حالا روز یکشنبه. بازهم صبحانه در هتل خواهد بود. بعد ژاپنی‌ها به همراه تورلیدر به تهران گردی می‌پردازند. بازدید از کاخ سعدآباد و بازار تجریش از مهمترین برنامه‌ها خواهد بود. این هواداران ژاپنی می‌توانند از غذای سنتی ایرانی برای ناهار استفاده کنند و لذت ببرند. شام هم صرف می‌شود و سپس همگی راهی فرودگاه می‌شوند.

روز دوشنبه با پرواز ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد از تهران به دوبی آغاز می‌شود. ساعت ۴:۰۵ دقیقه پرواز از دوبی به سمت هاندای ژاپن است و آنها ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه در فرودگاه خواهند بود و تورشان به اتمام می‌رسد.

در ادامه نکات لازم جهت اخذ ویزا به علاقمندان گفته شده و نکات ضروری هم یادآوری شده است. نکاتی شامل اینکه خانم‌ها باید روسری داشته باشند و آستین‌های لباسشان بلند باشد و جوراب استفاده کنند و آقایان هم از شلوارک یا شورت ورزشی استفاده نکنند و لباس آستین بلند داشته باشند. آوردن الکل و مجله ممنوع است و اصلا همراه خود و با چمدان نیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز