خبرگزاری کار ایران

شب‌نشینی شبکه چهار با سیاوش طهمورث و محمود عزیزی

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۳۴

شبکه چهار سیما امشب در شب تئاتر میزبان سیاوش طهمورث و محمود عزیزی می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجله فرهنگی و هنری «شب‌های هنر» که در شب‌های شنبه به موضوع تئاتر می‌پردازد، امشب به سراغ «تئاتر آیینی» می‌رود.

در این برنامه که تهیه‌‌کنندگی آن را امیرقمیشی و اجرا را پیام دهکردی بر عهده دارد، امشب «تئاتر آیینی» از منظر تاریخی و اجرای این‌گونه از نمایش‌‌ها در صحنه تئاتر را با حضور محمود عزیزی استاد دانشگاه، کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون و سیاوش طهمورث بازیگر، سینما و تلویزیون بررسی می‌کند.

پخش گزارش‌هایی از پشت صحنه نمایش عاشورایی «خورشید حلب از کشور سوریه» و تمرین نمایش عاشورایی «رسول» در بوستان نوروز پارک آب و آتش از دیگر بخش‌های این برنامه تلویزیونی است.

یکشنبه شب موسیقی با اجرای رضا مهدوی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله ذوالفقاری، دوشنبه شب شعر با اجرای محمود اکرامی‌فر و تهیه‌کنندگی کوروش انصاری، سه‌‌شنبه شب کتاب با اجرای مسعود دیانی و تهیه‌کنندگی حسین شاه‌مرادی، چهارشنبه شب سینما با اجرای مسعود فراستی و تهیه‌کنندگی سلمان وکیلی به ترتیب سایر شب‌های مجله شامگاهی «شب‌های هنر» را تشکیل می‌دهند.

«شب‌های هنر» برنامه جدید شبکه چهار در حوزه ادب و هنر است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز