خبرگزاری کار ایران

«رو در رو» از اختلافات و تنش در دولت ترامپ می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۰۳۵

برنامه زنده تلویزیونی «رو در رو» امروز به پیامدهای حذف و اضافه‌های مکرر در دولت آمریکا می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، برنامه زنده تلویزیونی «رو در رو» امروز به پیامدهای حذف و اضافه‌های مکرر در دولت آمریکا می‌پردازد.

ثابت شده است که دولت دونالد ترامپ یکی از بی‌ثبات‌ترین دولت‌ها در تاریخ آمریکاست، به گونه‌ای که در کمتر ۲ سال گذشته ده‌ها نفر از اعضای کابینه وی یا استعفا دادند و یا به صورت غیرمنتظره‌ای از کار برکنار شدند. آخرین مورد از این تغییرات، استعفای نیکی هیلی، یکی از افراطی‌ترین نزدیکان رئیس جمهوری آمریکاست که متعاقب ناکامی و رسوایی حضور ترامپ در نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل از سمت خود استعفا داد، و ابهامات جدیدی درباره مناقشات داخلی در کاخ سفید و شکست راهبردهای افراطی تیم همراه رئیس‌جمهوری آمریکا را نشان داد. به عبارت دیگر استعفای نیکی هیلی واکنش‌های متفاوتی را در سطح داخلی و بین‌المللی به همراه داشت اما وجه مشترک آن‌ها تایید عدم‌ثبات و هرج‌ومرج در کابینه و سیاست خارجی آمریکا بود.

برنامه «رودررو» در این هفته بنا دارد به ریشه‌ها، ابعاد و پیامدهای حذف و اضافه‌های مکرر در دولت آمریکا بپردازد و رابطه این رویدادها را با سیاست‌های داخلی و بین‌المللی دولت آمریکا بررسی کند.

مراد عنادی مجری برنامه امروز ساعت ۱۹ میزبان دکتر ابومحمد عسگرخانی، استاد ممتاز روابط بین‌الملل در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و حسین روزبه استاد دانشگاه و کارشناس مسائل ایران-آمریکا می‌شود.

«رو در رو» به تهیه‌کنندگی سیدمهدی حسینی محصول گروه سیاسی شبکه چهار سیما است که سه شنبه‌ها ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز