خبرگزاری کار ایران

حسین زمان بعد از 16 سال مجوز گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۲۶۵

حسین زمان، بعد از 16 سال غیبت سرانجام برای سه ترانه از 9 ترانه‌ای که به دفتر موسیقی ارائه داد، مجوز گرفت.

به گزارش ایلنا، حسین زمان (خواننده ممنوع‌الفعالیت موسیقی پاپ) می‌گوید پس از 16 سال غیبت و عدم برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم و عدم شرکت در برنامه‌های تلویزیونی سرانجام توانسته است برای سه ترانه از 9 ترانه‌ای که به دفتر موسیقی ارائه کرده است مجوز بگیرد. 

زمان در اینستاگرامش نوشت: «با تلاش زیاد و البته مساعدت آقای ترابی مدیر کل واحد موسیقی وزارت ارشاد که به بنده خیلی محبت داشته‌اند تاکنون توانسته‌ام مجوز سه ترانه از نه ترانه‌ای که برای مجوز انتشارشان به ارشاد داده‌ام را بگیرم. هنوز برای چند ترانه دیگر از طرف برخی عوامل مقاومت می‌شود. چنانچه مجوز باقی ترانه‌ها داده شود برای اجرای زنده اقدام خواهم کرد و امیدوارم این اتفاق بیافتد. 

بعد از شانزده سال محرومیت، کار سختی پیش رو دارم. تهیه‌کنندگان کنسرت و اسپانسرها ریسک برگزاری کنسرت برای فردی مثل من را با مسائل و مشکلات و حواشی که در موردم وجود داشته به سختی می‌پذیرند. بدون حمایت اسپانسرها من، خود از عهده هزینه‌ها برنمی‌آیم. از طرف دیگر اصلا علاقه ندارم با فروش بلیط‌های گرانقیمت روی صحنه بروم. می‌خواهم اکثر مردم از اقشار مختلف بتوانند در اجراهای من شرکت کنند. 

واقعیت تلخ دیگر که از بیان آن نگرانی ندارم این است که غیبت شانزده ساله و عدم برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم، عدم شرکت در برنامه‌های تلویزیونی و نداشتن فرصت و توان مالی در تولید و انتشار کارهای قابل توجه در طی شانزده سال گذشته نه من را از مردم ولی مردم را از من دور نموده و البته گله و شکوه‌ای از این بابت ندارم. حال این سؤال برایم مطرح است که آیا برای اجراهای زنده مخاطبین لازم را دارم؟ سؤال دیگر که برایم وجود دارد این است که با توجه به فضای موسیقی امروز و اصرار من در حفظ سبک کاری خودم آیا می‌توانم از عهده مخاطبین و خواسته‌هایشان برآیم؟ 

به هر حال دوست داشتم با توجه به پرسش بسیاری از دوستان در باره اجراهای زنده احتمالی من در آینده واقعیت‌های پیش رویم را برای ایشان بازگو کنم. 

با همه این‌ها آرزویم رفتن روی صحنه و دیدن شما عزیزان در اجراهای زنده‌ام می‌باشد. در تلاشم تا اگر مساعدت کنند اولین اجرایم را به صورت خیابانی و رایگان تقدیم نمایم. به امید دیدار.» 

حسین زمان بعد از 16 سال مجوز گرفت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز