خبرگزاری کار ایران

پوستر و سایت جشنواره عکس جایزه تهران رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۹۰

پوستر و سایت جشنواره عکس پنجمین جایزه تهران با حضور احمد مسجدجامعی (عضو شورای اسلامی شهر تهران) و جمعی از هنرمندان در مرکز فرهنگی هنری دارالفنون رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، 14 مهرماه 1397 همزمان با روز تهران و هجدهمین سالگرد تاسیس مرکز فرهنگی هنری دارالفنون آیین رونمایی از پوستر و سایت جشنوراه عکس پنجمین جایزه تهران با حضور احمد مسجدجامعی (عضو شورای اسلامی شهر تهران)، مهرشاد کاظمی (معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران) و جمعی از اساتید و پیشکسوتان عکاسی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدمهدی تدین موغاری (دبیر برگزاری جشنواره) به ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف، محورها و ویژگی‌های جشنواره پرداخت. در ادامه احمد مسجدجامعی روز تهران و تقارن این روز را با هجدهمین سالگرد تاسیس مرکز فرهنگی هنری دارالفنون تبریک گفت و از نقش موثر این مرکز در روند آموزش و تربیت نسل جوان در عرصه عکاسی قدردانی کرد.

مسجدجامعی گفت: امسال بر این شدیم در پنجمین دوره جشنواره تهران برای اولین بار جشنواره عکس را مستقل برگزار کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با اعتماد به بخش خصوصی و ترکیب مناسبی که در ساختار جشنواره مذکور شاهد هستیم، امیدواریم که این جشنواره بتواند به نتایج ارزشمندی دست یابد.

همچنین مهرشاد کاظمی (معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران) از هنرمندان حاضر و دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره تشکر کرد و بر نقش اطلاع‌رسانی شفاف و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی تاکید کرد.

در ادامه؛ مراسم رونمایی از سایت و پوستر جشنواره عکس تهران برگزار شد.

رضا عابدی، رحمت‌اله قادری، علیرضا عابدی، محمدسعید خسروی، مریم حسینی، پژمان دادخواه و پیام قلی زاده از هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز