خبرگزاری کار ایران

نیمای خندوانه هم «سرباز» شد/ادامه تصویر برداری عاشقانه‌ حماسی شبکه۳

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۸۳۲

سریال «سرباز» که از مضمونی عاشقانه برخوردار است، به کارگردانی هادی مقدم‌دوست مراحل تولید خود را سپری می‌کند.

به گزارش ایلنا، مجموعه تلویزیونی «سرباز» این روز‌ها مراحل تصویربرداری خود را در تهران سپری می‌کند.

نیما شعبان­ نژاد و حسین مهری جدیدترین بازیگرانی هستند که به مجموعه تلویزیونی «سرباز» پیوسته­‌اند. پیش از این نیز حضور کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون در این پروژه قطعی شده بود. از دیگر بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می­ کنند، می­‌توان به آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، علی هاشمی، افسانه کمالی، فرحناز منافی ظاهر، جواد خواجوی، مهتاب ثروتی و … اشاره کرد.

«سرباز» به کارگردانی هادی مقدم­ دوست و تهیه­ کنندگی محمدرضا شفیعی عاشقانه‌ای حماسی است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه­‌ای برای شبکه سه سیما تولید می­‌شود.

این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی‌­­اش است. در خلاصه داستان «سرباز» آمده است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع.

از دیگر عوامل سریال «سرباز» می‌توان به: نویسنده: حمید نعمت­ الله، هادی مقدم ­دوست، دستیار کارگردان: سعید بیات، مدیر برنامه ­ریزی: وحید کاشی، مدیر تولید: حمید حاجی زاده، مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: بابک پناهی، طراح گریم: مرتضی کهزادی، مدیر تدارکات: محمد علی­محمدی، عکاس: حسن هندی.اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز