خبرگزاری کار ایران

«صد در صد» دوباره روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۶۵

نمایش «صد در صد» با طراحی و کارگردانی مرتضی اسماعیل‌کاشی از شهریور دوباره اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش «صد در صد» به طراحی و کارگردانی مرتضی اسماعیل‌کاشی شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش ستاره پسیانی و هوتن شکیبا هستند که ستاره پسیانی جایزه بهترین بازیگر زن و هوتن شکیبا دیپلم افتخار بهترین مرد را برای بازی در این نمایش از سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر از آن خود کردند.

«صد در صد» که اجرای اول آن مورد استقبال بالای مخاطبان واقع شده بود، در رشته‌های کارگردانی، موسیقی، طراحی صحنه در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر کاندیدا شده بود.

متن این نمایش را مارکس لید نوشته و ترجمه آن را وحید رهبانی انجام داده است.

مجری طرح و مدیر تولید «صد در صد» محمد قدس است که پیش فروش آن به زودی آغاز می‌شود.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: مارکس لید، مترجم: وحید رهبانی، طراح و کارگردان: مرتضی اسماعیل‌کاشی، مجری طرح و مدیر تولید: محمد قدس، بازیگران: ستاره پسیانی، هوتن شکیبا.

سایر عوامل: طراح گریم: سارا اسکندری، طراح لباس: شیما میرحمیدی، طراح صحنه: مرتضی اسماعیل‌کاشی، موسیقی: بامداد افشار، با همکاری: دنیز تفقدی، آرش والی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح پوستر، بروشور و‌ عکاس: محمدصادق زرجویان، ویدئو آرت: فراز اسکندری، منشی صحنه و برنامه‌ریز: راحیل مرشدی، مدیر اجرائی: سینا فراهانی، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، تبلیغات مجازی: ایلیا شمس و ساخت تیزر: محمد صادق زرجویان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز