خبرگزاری کار ایران

در برنامه حالا خورشید مطرح شد:

عذرخواهی منوچهر هادی از انتشار کلیپی پرحاشیه/به شرایط سخت مردم نخندیدیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۲۸۹

چند روز پیش کلیپی از پشت‌صحنه سریال «دلدادگان» با حضور بازیگران و عوامل با عنوان اعتراض به وضعیت اقتصادی منتشر شد که حواشی و بازخوردهای زیادی به دنبال داشت. در پی آن، منوچهر هادی (کارگردان) در برنامه «حالا خورشید» از مردم عذرخواهی کرد.

به‌ گزارش ایلنا، برنامه «حالا خورشید» امروز میزبان عوامل سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی بود که چند روز پیش انتشار کلیپی از پشت‌صحنه این سریال موجی از اعتراض مردم در فضای مجازی را در پی داشت. منوچهر هادی با حضور در برنامه حالا خورشید درباره کلیپ منتشر شده توضیحاتی ارائه داد و در پایان از مردم عذرخواهی کرد.

در این برنامه که عوامل سریال، میهمانان رضا رشیدپور برای گفتگو بودند؛ منوچهر هادی درباره کلیپ منتشر شده از او و عوامل دلدادگان توضیحاتی ارائه داد و آن را واکنشی به تغییرات نوسانات ارزی دانست که بر خلاف انتظارش، واکنش‌ها و انتقادهای تند مردم را به همراه داشته است.

کارگردان «آینه‌بغل» توضیح داد: کلیپی که در پشت صحنه دلدادگان ساخته شده مربوط به زمانی بود که دلار گران شده و هدف ما صد در صد اعتراض به مسئولان و شرایط بود؛ اما زمانی که بالای ۹۰ درصد نسبت به این کلیپ اعتراض کرده‌اند به نظر می‌رسد که ما اشتباه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ما هم همانند مردم هستیم و مشکل مالی داریم و این را همه بدانند که ما به شرایط سخت مردم نخندیدیم. بعضی‌ها فکر می‌کنند، چون فیلم‌های «من سالوادور هستم» و «آینه بغل» بالای ۴۰ میلیارد فروخته، حداقل ۱۰ میلیارد سهم من شده است؛ در حالی که من در مجموع ۳۰۰ میلیون برای کارگردانی این دو فیلم دستمزد گرفتم.

هادی افزود: اعتراض ما در این کلیپ، به مسئولان و شرایط و گرانی بود. از من می‌خواهند عذرخواهی کنم؛ من عذرخواهی می‌کنم، آن هم از کسانی که با احترام نقدمان کردند. من خودم از قشر ضعیف جامعه بوده‌ام و بچه جنوب شهر تهران هستم چطور می‌توانم مردم را مسخره کنم. واقعا نیت ما به سخره گرفتن مردم نبود.

هادی در پایان گفت: همین دستمزدی که برای سریال دلدادگان دریافت کردم را می‌توانستم، برای یک فیلم سینمایی با یک ماه فیلمبرداری و یک ماه پیش تولید دریافت کنم. اما همه ما یک سال از عمر خود را برای سریال دلدادگان گذاشتیم تا برای مردم یک سریال دیدنی بسازیم. به نظر من مقصر اصلی این شرایط، دولت بوده و انتقاد من و گروهم در آن کلیپ هم به دولت است. دلار ۱۱ هزار تومان شده است اما مسئولان می‌گویند ۴۲۰۰ تومان است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز