خبرگزاری کار ایران

«چند شب نی و قانون» در تالار رودکی

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۴۷

مجموعه کنسرت‌های «چند شب نی و قانون» از بیست و دوم مرداد به مدت سه شب به همنوازی نی و قانون اختصاص خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، در ادامه‌ کنسرت‌های «چند شب»، هشتمین دوره‌ این کنسرت‌ها که به سازهای نی و قانون اختصاص دارد با عنوانِ «چندشب نی و قانون» از بیست و دوم مرداد به مدت سه شب در تالار رودکی تهران اجرا می‌شود. 

در اولین شب از این سری کنسرت‌ها و در روز 22 مرداد، حمیدرضا زبردست (نی)، مرجان مهربان (قانون) و صدا سدیفی (قانون) و زمان خیری (نی) می‌نوازند. 

در شب دوم و در روز بیست و سوم مرداد، حسین خوش‌چهره (نی)، یاسمن نجم‌الدین (قانون)، مهدی تیموری (نی) و مژگان حسینی (قانون) خواهند نواخت. در سومین و‌ آخرین روز نیز سعید روحانی (نی)، فریده رضایی (قانون)، امیر سیاوش‌پور (نی) و پریچهر خواجه (قانون) می‌نوازند. 

این کنسرت‌ها در ساعت 20:30 در تالار رودکی برگزار می‌شود.  مجموعه کنسرت‌های «چندشب» که به همت موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار به مدیریت افشین معصومی برگزار می‌شود، با هدف یادآوری ریشه‌های اصلی موسیقی در ١٠ دوره طراحی شده و در هر دوره به یک ساز از حوزه موسیقی ایرانی و کلاسیک پرداخته می‌شود. در پایانِ این دوره بیش از 120 نفر نوازنده و خواننده در این پروژه موسیقایی که از تیر سال ۹۶ آغاز شده و تا زمستان سال ۹۷ نیز ادامه دارد حضور خواهند داشت.  

در پایان سال ٩٧ مجموعه کنسرت‌های «چند شب» توسط موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز