خبرگزاری کار ایران

تازه‌ترین خبر از جشنواره هنر مقاومت

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۷۲۴

با انتصاب پنج دبیر بخش‌های جشنواره هنر مقاومت، ترکیب دبیران بخش‌های ده‌گانه این جشنواره تکمیل شد.

به گزارش ایلنا، مسعود نجابتی (دبیرکل پنجمین جشنواره هنر مقاومت) با صدور احکامی جداگانه دبیران بخش‌های عکس، کارتون و کاریکاتور، تبلیغات شهری، طراحی صنعتی و بخش ویژه علمی پژوهشی این جشنواره را منصوب کرد.

حسن قائدی و حامد مغروری به ترتیب به عنوان دبیران بخش عکس وتبلیغات شهری منصوب شدند و سیدمسعود شجاعی طباطبایی که پیش از این نیز به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره حکم خود را از مسعود نجابتی گرفته بود، به عنوان دبیر بخش کارتون و کاریکاتور این جشنواره انتخاب شد.

احمد عابدینی و احمدرضا دالوند نیز به ترتیب به عنوان دبیران بخش‌های طراحی صنعتی و بخش ویژه علمی پژوهشی منصوب شدند.

پیش از این نیز حسن روح‌الامین به عنوان دبیر بخش نقاشی دیجیتال، سیدمهدی حسینی به عنوان دبیر بخش تایپوگرافی، عباس صانعی به عنوان دبیر بخش گرافیک متحرک، علی حیاتی به عنوان دبیر بخش پرچم و کتیبه، محمدرضا دوست‌محمدی به عنوان دبیر بخش تصویرسازی و سیدمحمدرضا میری به عنوان دبیر بخش پوستر این جشنواره احکام خود را از مسعود نجابتی دریافت کرده بودند.

پنجمین جشنواره هنر مقاومت در 10 بخش پوستر، تبلیغات شهری، کارتون و کاریکاتور، تصویرسازی، طراحی صنعتی، پرچم و کتیبه، تایپوگرافی، گرافیک متحرک، نقاشی دیجیتال، عکس و بخش ویژه علمی ـ پژوهشی توسط گروه هنرهای تجسمی روایت فتح و با دبیری مسعود نجابتی دی سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز