خبرگزاری کار ایران

شهرام صارمی مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۶۱۶

شهرام صارمی با حکم علی ترابی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر شد.

به گزارش ایلنا، علی ترابی (مدیرکل دفتر موسیقی و رئیس سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر) در حکمی شهرام صارمی را به عنوان مدیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد.

در حکم ترابی برای صارمی آمده است: «نظر به بند چهار از فصل دوم آیین‌نامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر و با توجه به حسن شهرت و سوابق مثبت و متعدد جناب عالی در برگزاری رخدادهای موسیقایی، به موجب این حکم به عنوان مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می‌شوید.

امید است همکاری صمیمانه جناب عالی و همکارانتان با دبیر محترم جشنواره و نیز بهره‌مندی از تجارب دوره‌های گذشته موجب شود تا جشنواره‌ای منظم، سلامت و برخوردار از شاخصه‌های هنری و اجرایی مورد قبول در پیش داشته باشیم.»

شهرام صارمی متولد 1342 در تهران، نوازنده کمانچه و دانش‌آموخته موسیقی دانشگاه هنر است. صارمی  با گروه‌های مختلف موسیقی ایرانی در داخل و خارج از کشور نوازندگی کرده و سال‌ها در زمینه آموزش و تدریس موسیقی و ساز کمانچه فعالیت کرده است. او از سال 1376 تا 1382 مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران بود و معاون اجرایی کانون سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران(1380-1377) و مدیر امور موسیقی فرهنگسرای هنر(ارسباران) از سال1380  از سوابق مدیریتی صارمی در زمینه موسیقی است.

او مدیریت اجرایی جشنواره‌ها و رویدادهای متعدد موسیقی را در کارنامه خود دارد و هماهنگی، برنامه‌ریزی و اجرای بزرگداشت استادان موسیقی ایران را انجام داده است. دبیری و داوری جشنواره‌های موسیقی، ساخت موسیقی چندین نمایش و نوازندگی در آلبوم‌های متعدد و موسیقی متن چند سریال از دیگر سوابق حرفه‌ای صارمی است. شهرام صارمی تاکنون طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای بیش از 1400 کنسرت موسیقی در داخل و خارج از کشور و بیش از 50 مسترکلاس و برنامه پژوهشی را انجام داده و مقالات و تالیفاتی نیز در حوزه موسیقی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز