خبرگزاری کار ایران

تهیه‌کننده "مشت آخر" مطرح کرد:

بزرگ‌نمایی در مسئله فخیم‌زاده هیچ کمکی نکرد/پذیرش بدون مشکلِ این هنرمند در بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۹۵۳

سیدحامد حسینی می‌گوید: تنها دلیل پذیرش نشدن فخیم‌زاده در برخی بیمارستان‌ها فقط به دلیل مسائل پزشکی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از مسائلی که از روز اول وقوع حادثه تصادف برای مهدی فخیم‌زاده مطرح شد؛ نحوه رسیدگی اورژانس و پذیرش وی توسط بیمارستان‌ها بود.

سیدحامد حسینی (تهیه‌کننده فیلم سینمایی مشت آخر) که از ابتدا مسائل پزشکی این کارگردان و بازیگر را پیگیری کرده است، با گلایه از برخی خبرهای غیرواقعی در فضای مجازی درباره این موضوع گفت: بعد از آنکه اورژانس در صحنه حادثه حاضر و خبر تصادف منتشر شد؛ گزارش‌هایی در برخی کانال‌ها و رسانه‌های غیررسمی منتشر شد که اعلام کرد مهدی فخیم‌زاده از ناحیه لگن و گردن دچار شکستگی شده است.

وی ادامه داد: انتشار این گزارش‌ها کار ما را برای انتقال او به بیمارستانی در تهران سخت کرده بود زیرا مسئولان بیمارستان‌ براساس دانش پزشکی معتقد بودند اگر فردی دچار حادثه‌ای شده که نتیجه آن شکستگی گردن است نباید حرکت داده شود.

حسینی با تشکر از دکتر برزویه (رئیس بیمارستان ایرانمهر)، دکتر عطایی (پزشک معالج فخیم‌زاده) و دکتر کیایی (رئیس بیمارستان طالقانی چالوس) برای پیگیری وضعیت درمانی مهدی فخیم‌زاده گفت: بعد از آنکه مشخص شد  فخیم‌زاده دچار شکستگی لگن و گردن نشده بیمارستان ایرانمهر موافقت خود را با پذیرش وی انجام داد و فخیم‌زاده به این بیمارستان منتقل شد.

تهیه‌کننده فیلم مشت آخر با اشاره به اینکه بزرگ‌نمایی و غلو مشکلات پزشکی هنرمندان و افراد مشهور سودی ندارد، گفت: متاسفانه بعد از اتفاقی که برای عباس کیارستمی رخ داد و بین برخی پزشکان و هنرمندان دلخوری‌هایی  به وجود آمد، گروهی برای دیده شدن خود در فضای مجازی بر آتش این دلخوری و اختلاف دمیدند و دود آن به چشم دیگران رفت.

حسینی ادامه داد: قطعاً در هر صنفی اعم از پزشکان، هنرمندان، ورزشکاران و معلمان که جزو گروه‌های مرجع و تأثیرگذار هستند، افرای وجود دارند که اشتباه می‌کنند اما نباید اشتباه یک فرد را به پای تمام افراد شاغل در آن صنف نوشت.

وی درباره آخرین وضعیت مهدی فیخم‌زاده نیز گفت: خوشبختانه روند بهبودی به سرعت طی می‌شود و امکان انتقال ایشان به بخش عمومی نیز وجود دارد اما به درخواست ما، مسئولان بیمارستان همچنان اجازه ملاقات عمومی را صادر نمی‌کنند تا وی در آرامش بهبودی را طی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز