خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت مطرح کرد:

بزرگترین خدمت آب و فاضلاب گیلان سرازیر کردن فاضلاب سنگین شهر به رودخانه‌ها بود

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۵۷

عضو شورای شهر رشت گفت: آب و فاضلاب گیلان بزرگترین خدمتش سرازیر کردن فاضلاب سنگین شهر به داخل رودخانه ها بوده و سرازیری فاضلاب شهرصنعتی و بیمارستان ها مشکلات این حوزه را افزایش داده است.

به گزارش ایلنا از رشت،  اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه با اشتباهات متعدد طی ۶۰ سال آلودگی رودخانه های رشت رقم زده شد گفت: آب و فاضلاب گیلان بزرگترین خدمتش سرازیر کردن فاضلاب سنگین شهر به داخل رودخانه ها بوده و سرازیری فاضلاب شهرصنعتی و بیمارستان ها مشکلات این حوزه را افزایش داده است.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه قوانین متعددی در باره بررسی و اجرایی شدن تعهدات پیمانکاران طرف قرار داد با شهرداری رشت وجود دارد بیان کرد: مدیریت واحد برای ساماندهی رودخانه های رشت و پس از آن بحث اخذ اعتبارات ملی نیاز اصلی برای رفع مشکلات فعلی رشت است.
حاجی پور با تاکید بر اینکه تصمیمات باید به سمت و سویی هدایت شود که مشکلات را برطرف کند گفت: پیشنهاد می کنم ادامه پروژه تصفیه خانه شیرآبه سراوان با جدیت پیگیری شده و ادامه کار بر اساس قانون پیگیری شود.
 
وی با تاکید بر اینکه مطالبات پیمانکاران باید پرداخت شود بیان کرد: نباید به نوعی رفتار کنیم که پیمانکاران متضرر شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز