خبرگزاری کار ایران

بررسی آثار نبود بهرام بیضایی در ایران در یک مجله سینمایی

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۰۴۸

مطلب اصلی ششمین شماره از مجله سینمایی «سیاه سفید» به بررسی آثار نبود بهرام بیضایی در سینما و تئاتر ایران پرداخته است.

به گزارش ایلنا، شماره ششم مجله سینمایی «سیاه سفید» به دلیل نوسانات بازار کاغذ، با کمی تاخیر در تیرماه منتشر شد.

«سیاه سفید» در این شماره‌، به آثار ناشی از نبود بهرام بیضایی در سینما و تئاتر ایران با تیتر «اقیانوس وسیع تمدن پارس»  در گفت‌و‌گو با اهالی تئاتر و سینما پرداخته است. گفت‌و‍‌گویی منتشر نشده با مرحوم ناصر ملک مطیعی در مورد علل پایان بازیگری این ستاره در سینمای ایران نیز در این شماره منتشر شده است.

از دیگر مطالب این مجله می‌توان به میزگردی پیرامون سینمای کانون با تیتر «از کارخانه فیلمسازپروری تا جزیره متروک» با حضور نویسندگان و کارگردانان سینمای کودک و نوجوان اشاره کرد. جواد طوسی و مینا اکبری نیز در خصوص سینمای کانون در این شماره یادداشت نوشته‌اند.

«اندر فواید زرشک زرین» پرونده ویژه نقد شماره ششم مجله سیاه سفید است که محسن خیمه‌دوز، محمد حسین آسایش، عزیزالله حاجی مشهدی، حامد مصطفوی و...دراین باره تحلیل‌های جامعی داشته‌اند. «شوخی با رییس جمهور کمدین» تیتر مطلب دیگری در این شماره است که پیرامون فیلم «خجالت نکش» در گفت‌وگو با رضا مقصودی نویسنده و کارگردان این فیلم  انتشار یافته است.  گزارشی از دیدار مستندسازان مستقل با محمدمهدی حیدریان با تیتر «مگر رییسی رییس‌جمهور شده که عماریون برای مستند تصمیم می‌گیرند» در بخش پارازیت این شماره قرار دارد. مجله سیاه سفید به سردبیری امیر فرض‌اللهی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز