خبرگزاری کار ایران

صدور پروانه ساخت ۵ اثر سینمایی

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۷۳

پروانه ساخت ۵ فیلم سینمایی برای اکران در سینما و عرضه در شبکه نمایش خانگی صادر شد.

به گزارش ایلنا، فیلم نامه‌های «کولکاپیس» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی کامبوزیا پرتوی در ژانر اجتماعی، «به خاطر یک آمپول ناقابل» به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان، کارگردانی و نویسندگی علیرضا محمود زاده در ژانر کودک و نوجوان  و «مامان» به تهیه‌کنندگی بهمن کامیار، کارگردانی و نویسندگی آرش انیسی در ژانر اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

 همچنین براساس جلسه اخیر شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با ساخت فیلم نامه سریال «ساخت ایران ۲ (قسمت‌های نهم تا هفدهم)» به تهیه‌کنندگی مشترک سید امیر پروین پور حسینی  و منصور سهراب‌پور و کارگردانی برزو نیک‌نژاد، «ماهی و برکه» به تهیه‌کنندگی هادی انباردار  و کارگردانی علی برآتی موافقت به عمل آمد. در این جلسه با ساخت یک عنوان فیلم مستند و یک عنوان فیلم کوتاه نیز موافقت به عمل آمد.

در جلسه اخیر شورای پروانه نمایش خانگی با نمایش سریال «گلشیفته قسمت ۱۴» به کا رگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی اکبر نجفی موافقت شد. در جلسه شورای پروانه نمایش خانگی با عرضه نه عنوان فیلم خارجی، یک عنوان فیلم مستند و آموزشی  و سه عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره‌ها موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز