خبرگزاری کار ایران

راه‌یابی «یازده و چهل دقیقه» به جشنواره INCORTO FILM FESTIVAL

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۵۶۶

فیلم کوتاه «یازده و چهل دقیقه» به نویسندگی و کارگردانی فتاح مینوبخش به جشنواره فیلم INCORTO موزیک راه یافت.

به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه «یازده و چهل دقیقه» به نویسندگی و کارگردانی فتاح مینوبخش که پوستر برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره کراندو اسپانیا، برنده جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره پنج قاره فیلم کوتاه و برنده جایزه بهترین فیلم فوق‌العاده از جشنواره پنج قاره فیلم کوتاه شده بود به جشنواره فیلم  INCORTO موزیک راه یافت.

این جشنواره که شامل بخش‌هاى انیمیشن (بلند و کوتاه)، مستند (کوتاه و بلند) و داستان کوتاه بوده پذیرای این فیلم در بخش مسابقه است.

«یازده و چهل دقیقه» با بازی کاظم سیاحی، بیش از هشت بار در جشنواره‌های جهانی و اکسپریمنتال حضور یافته است.

فتاح مینوبخش، کارگردان و نویسنده این اثر دانش‌آموخته کانون سینماگران جوان و انجمن سینما جوانان بوده و در کارنامه کاری‌اش کارگردانی تلویزیونی، برنامه‌سازی، عکاسی مطبوعاتی و ساخت تیزر برای تئاتر و تلویزیون به چشم می‌خورد.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به محمد بهزاد (مدیر فیلمبرداری)، آزاده سعیدی (دستیار کارگردان) و میلاد یاجدا (مدیر تولید)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز