خبرگزاری کار ایران

پایان دو نمایش در تماشاخانه ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۸۹۵

نمایش‌های «جوجه‌تیغی» با ۴ هزار و ۳۵۲ مخاطب و «آنتیگون» با ۴ هزار و ۳۶۰ مخاطب به ترتیب در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد به اجرای خود در سالن استاد سمندریان پایان دادند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «جوجه‌تیغی» و «آنتیگون» که از روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵و ۱۶ اردیبهشت‌ ساعت‌های ۱۹ و ۲۱:۳۰ اجرای عمومی خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، شامگاه جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «آنتیگون» به کارگردانی علی راضی در ۲۷ اجرای خودپذیرای ۴ هزار و ۳۶۰ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۶۲۲ مخاطب با بلیت‌های ۴۵ و ۳۵ و ۳۰ هزارتومانی، ۳۳۳ مخاطب با بلیت‌های ۲۵ و ۲۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۰۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «آنتیگون» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۱۵۴ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «جوجه‌تیغی» به کارگردانی بهرام افشاری نیز در ۳۰ اجرای خود پذیرای ۴ هزار و ۳۵۲ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۴۴۴ مخاطب با بلیت‌های ۴۰ و ۳۵ و ۳۰ هزارتومانی، ۴۵۸ مخاطب با بلیت ۲۵ و ۲۸ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۵۰ مخاطب شامل مهمان‌های گروه، هنرمندان و اصحاب رسانه به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «جوجه‌تیغی» طی ۳۰ اجرا مبلغ ۱۳۸ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز