خبرگزاری کار ایران

«مزرعه‌ سنگی» به نمایشگاه کتاب رسید

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۹۴۴

کتاب «مزرعه سنگی» اثر جان آپدایک با ترجمه محمد جوادی در نشر افق منتشر شد.

به گزارش ایلنا، جوادی درباره این کتاب گفت: مزرعه سنگی از سری مجموعه شاهکارهای پنج‌میلی‌متری است که در نمایشگاه عرضه شده است. تاکنون ۱۳ اثر از این سری در نشر افق منتشر شده که هرکدام شامل یک داستان کوتاه از نویسندگان بنام و مطرح دنیا است. مزرعه سنگی هم یکی از داستان‌های جان آپدایک نویسنده مشهور آمریکایی می‌باشد.

وی افزود: آپدایک تاکنون رمان، داستان کوتاه، شعر و مقاله‌های متعددی منتشر کرده است. الهام‌بخش او نویسندگانی همچون ارنست همینگوی، ویلیام شکسپیر، فرانتس کافکا و مارسل پروست بوده‌اند. او در پنج دهه فعالیت ادبی، بیش از پنجاه کتاب نوشت و دو جایزهٔ پولیتزر و همچنین دو جایزهٔ ملی کتاب آمریکا را به‌دست آورد.

جوادی در پایان گفت: صداقت، مذهب، مسائل اجتماعی و روابط زناشویی از جمله مهمترین‌ دغدغه‌های این نویسندهٔ آمریکایی در رمان‌هایش است. در کل می‌توان گفت که شهرهای کوچک آمریکا و زندگی طبقهٔ متوسط از مهم‌ترین موضوعاتی است که داستان‌های آپدایک را تشکیل می‌دهد.

محمد جوادی مترجم آثار جوزف بویدن کانادایی در ایران است و تاکنون ۲۷ عنوان کتاب از زبان‌های انگلیسی و فرانسه به فارسی ترجمه کرده که ازجمله آن‌ها می‌توان به «اتاق» اثر اِما داناهیو در نشر افراز، «داستان‌های ماشین تحریر» اثر تام هنکس در نشر افق، «۲۶۶۶» اثر روبرتو بولانیو در نشر کتابسرای تندیس اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز