خبرگزاری کار ایران

مراسم تشییع پیکر بهرام زند برگزار شد+عکس

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۴۹

مراسم تشییع پیکر بهرام زند (دوبلور پیشکسوت) صبح امروز (19 فروردین) از مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسم تشییع پیکر بهرام زند که صبح امروز از مسجد بلال صداوسیما برگزار شد، ابتدا پیام مرتضی میرباقری (معاون سیما) قرائت شد.

میرباقری در پیام خود، درگذشت بهرام زند را تسلیت گفت و تاکید کرده بود؛ آثار وی جاودانه است.

در ادامه مراسم، پیام تسلیت انجمن گویندگان و دوبلاژ ایران قرائت شد. در بخشی از این پیام آمده است: بهرام زند  خودش بود. او نقش خودش را در دل‌های ما جاودانه کرد. او بی‌صدا بود و همه‌صدا و هیچ دستی بر سفره دیگری نداشت و با خوش‌نامی رفت هرچند درد زیادی داشت و با درد رفت.

آشتیانی‌پور (رئیس انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم) نیز در این مراسم گفت: برای ما امروز روز سختی است.  در توصیف بهرام زند نمی‌توان عنوان مرحوم را گفت زیرا ما محروم شدیم نه او. بهرام زند بسیاز خوب زیست و مرد. من به زندگی ایشان غبطه می‌خورم.

عبدالله قنبری (گوینده و از دوستان بهرام زند) در ادامه گفت: بهرام زند جز نسل دوم دوبلاژ ایران و مردی باسواد و دوست داشتنی و عاشق کار بود که نردبام ترقی را پله پله طی کرد و صدایش همچنان پیش ماست و هرگز جایگزین ندارد. او مردی دوست داشتنی، آرام و موقر بود.

ناصر ممدوح هم گفت: از فقدان ایشان خیلی دلم شکست و بسیار ناراحت شدم و هنوز رفتن او را باورم نمی‌شود.

داود نماینده (گوینده) در کلامی کوتاه گفت: صلابت صدا و سلامت اخلاق بهرام زند زبانزد بود اما بهرام زند با درد رفت.

ابوالحسن تهامی نیز گفت: درگذشت بهرام زند را باید نه تنها به خانواده او بلکه به همه باید تسلیت گفت.

اصغر همت که در سریال امام علی(ع) با بهرام زند همکار بود، در ادامه گفت: من سه ماه در سریال امام علی با بهرام زند همکار بودم. او با روی گشاده پذیرفتند که ما به‌جای خودمان صحبت کنیم و با سعه صدر پای این کار ایستاد. ما شاهد بودیم که یک اتفاق خوب افتاد و در طول این سه ماه جز خوبی چیزی از ایشان ندیدم. ایشان همه دانش و داشته‌های خود را به ما منتقل کرد.

در ادامه نماز توسط حجت‌الاسلام میرتاج الدینی بر پیکر بهرام زند خوانده و پیکر وی به سمت شهریار و صباشهر تشییع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز