خبرگزاری کار ایران

تولد «مرزداران» در تئاترشهر/۱۷ فروردین پایان اجرای «فتوحات گلشیری»

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۹۲۲

آغاز اجرای نمایش «مرزداران» به کارگردانی وحید رهجوی و حسین ملکی و همچنین دو اجرای پایانی نمایش «فتوحات گلشیری» به کارگردانی یوسف باپیری دو خبر از تئاتر شهر است.

به گزارش ایلنا، اجرای نمایش «مرزداران» به کارگردانی وحید رهجوی و حسین ملکی، چهارشنبه (پانزدهم فروردین ماه) با حضور پریسا مقتدی (مدیر تالار هنر، مدرس و بازیگر تئا‌تر) و علی اصغر دشتی (کارگردان تئا‌تر) در پلاتوی مجموعه تئا‌ترشهر آغاز شد.

وحید رهجوی، کارگردان نمایش «مرزداران» پیش از آغاز اجرای نمایش خطاب به تماشاگران گفت: من امروز میزبان استادم پریسا مقتدی هستم که در زمان تحصیلم الفبای تئا‌تر را به من آموخت. این در حالی است که حضور علی‌اصغر دشتی کارگردان صاحب‌نام تئا‌تر کشورمان را نیز به فال نیک می‌گیرم که به اعتقاد من یکی از باسواد‌ترین و با شعور‌ترین هنرمندان عرصه تئا‌تر است و امروز به گروه ما افتخار داد که در کنار او و شما تماشاگران عزیز به تماشای اولین اجرای نمایش بنشینیم.

پریسا مقتدی (بازیگر و مدرس تئا‌تر) نیز در مراسم افتتاحیه نمایش «مرزداران» بیان کرد: وحید رهجوی هنرمند جوان و باسوادی است که من در دوره‌ای استاد او در دانشگاه بود و امروز بسیار خوشحالم که شاهد موفقیت او و گروهش در اجرای نمایش «مرزداران» هستم. به اعتقاد من از امروز شما عزیزان تماشاگر می‌توانید کارهای او را در عرصه‌های حرفه‌ای تئا‌تر پیگیری کنید. او از امروز یک کارگردان جوان است که به بدنه تئا‌تر اضافه شده و با پشتکاری که از او سراغ دارم می‌تواند به عنوان یک هنرمند خوش فکر در عرصه تئا‌تر معرفی شود. به هر ترتیب برای او و گروهش آرزوی دوره اجرایی بسیار موفق و پرمخاطبی را در پلاتو اجرا مجموعه تئا‌تر شهر دارم.

علی‌اصغر دشتی (کارگردان و مدرس تئا‌تر) نیز پس از صحبت‌های مقتدی توضیح داد: من وحید رهجوی را از چند سال پیش در تالارهای مختلف مجموعه تئا‌تر شهر می‌دیدم اما نمی‌دانستم نام او چیست. تا اینکه به واسطه بهانه‌ای با وی همکار شدم و در این مدت بود که با فردی روبه رو شدم که پرسشگری و پیگیری نمایش‌های روی صحنه جزو ویژگی‌های بسیار ارزشمندش به حساب می‌آمد. قطعا میل به پرسشگری در ذهن هنرمند جوانی چون وحید رهجوی می‌تواند دربرگیرنده اتفاقات خوبی برای وی در عرصه تئا‌تر باشد. امیدوارم امروز شاهد اجرایی باشم که بتواند معرف یک کارگردان تازه‌وارد و موفق در تئا‌تر کشورمان باشد.

نمایش «مرزداران» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی وحید رهجوی و حسین ملکی و بازی (به ترتیب ورود) مهدی بازدار، شاهو رستمی، سپهر زمانی، حامدمهراندیش، امیر کامران و پیمان صفرزاده ساعت ۱۸ به مدت زمان ۶۰ دقیقه در پلاتو اجرا مجموعه تئا‌تر شهر میزبان علاقه‌مندان تئا‌تر است.

«فتوحات گلشیری» ۱۷ فروردین به اجرای خود پایان می‌دهد

نمایش «فتوحات گلشیری» به دراماتورژی مجتبی کریمی و کارگردانی یوسف باپیری روز جمعه ۱۷ فروردین ماه به اجرای خود در تالار چهارسو مجموعه تئا‌تر شهر پایان می‌دهد.

در این اثر نمایشی که تا تاریخ یاد شده ساعت ۲۰ در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود عباس جمالی، بهار کاتوزی، فرزانه میدانی و مریم نورمحمدی به عنوان بازیگر حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز