خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط بین جشنواره‌ای اعلام کرد:

حضور افرادی از جشنواره‌ها و سازمان‌های مطرح سینمایی در تهران

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۰۱۴

مسئول روابط بین جشنواره‌ای در جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام کرد که امسال جشنواره جهانی فیلم فجر میزبان نمایندگانی از جشنواره‌ها و سازمان‌های بین‌المللی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مهسا فریبا (مسئول روابط بین جشنواره‌ای در جشنواره جهانی فیلم فجر) با اعلام ارسال ۱۸۰ دعوتنامه برای نمایندگان فستیوال‌های خارجی  برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر تشریح کرد: تا امروز از حدود ۱۸۰ دعوتنامه‌ای که برای مدیران و نمایندگان فستیوال‌های خارجی ارسال شده است، بیش از ۶۰ مورد آن پذیرش شدند و در حال برنامه‌ریزی برای میزبانی از آنها هستیم.

وی افزود: امسال نمایندگان مهمی از جشنواره‌های شاخص بین المللی مانند نانت، به ریزبین، دوبلین، پوسان، لوکارنو، سن سباستین، تالین، ژنو، استانبول، استکهلم، اورآسیا و... برای حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به ایران می‌آیند. در کنار این موارد، در این دوره میزبان نمایندگان فدراسیون بین المللی اتحادیه‌های تهیه کنندگان فیلم (فیاپف) و فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) نیز هستیم. 

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز