خبرگزاری کار ایران

محب خدایی:

سال آینده ایجاد 173هزار شغل به دوش سازمان میراث‌فرهنگی گذاشته شده

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۸۷

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، در نشست با فعالان گردشگری و مسئولان محلی استان همدان که با حضور استاندار همدان برپا شد به بررسی راهکارهای رونق گردشگری و ماندگاری گردشگران در استان همدان پرداخت.

به گزارش ایلنا، محمد محب خدایی معاون گردشگری امروز جمعه 3 فروردین 97 در این نشست گفت: همدان باید از ظرفیت‌های گردشگری خود برای جذب گردشگر استفاده کند.

او افزود: مردم سفر نمی‌کنند که به یک محیط عبوس بروند بلکه برای داشتن خاطره خوب تجربه شاد سفر می‌کنند.

معاون گردشگری با اعلام این‌که همدان باید مزیت‌های گردشگری خود را به گردشگران معرفی کند تا خانواده تهرانی بداند چرا باید به این استان سفر کنند و به شمال کشور نرود.

محب خدایی گفت: چه اتفاقی در همدان رقم خواهد خورد که بگوییم در  رویداد 2018 چه اتفاقی باید بیفتد که امسال شاهد بهار گردشگری همدان بود.

او افزود: مردم باید احساس کنند که وارد یک محیط زنده شده‌اند و محیط‌های گردشگری همدان نیز باید شاد و روح‌افزا باشند.

محب‌خدایی با تأکید بر ضرورت مشخص شدن تقویم گردشگری همدان برای معرفی به گردشگران داخلی و خارجی گفت: رویدادهایی که باید برای همدان تعریف شوند باید بتواند در مدت یک هفته 200هزار گردشگر جذب این استان کند.

معاون گردشگری با اشاره به رویداد مهم «همدان2018» که میزبان وزرای گردشگری کشورهای آسیایی است افزود: باید برای یکایک وزرای گردشگری کشورهای آسیایی برنامه و پلان گردشگری داشت.

به گفته محب‌خدایی، اگر پیاد‌ه‌راه میدان امام همدان و طبقات بالایی ساختمان‌های اطراف آن به هتل تبدیل شوند، گردشگران خارجی برای اقامت در این فضاها سر و دست می‌شکنند.

محب خدایی با تأکید بر این‌که وظیفه ما تبدیل تلخی‌ها به شیرینی‌هاست گفت: سال آینده ایجاد 173هزار شغل به دوش سازمان میراث‌فرهنگی گذاشته شده و برای ایجاد این میزان شغل باید تمام چاه‌های نفت گردشگری کشور فعال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز