خبرگزاری کار ایران

موافقت با نمایش دایمی آثار صنایع دستی در فضای داخلی فرودگاه امام

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۸۴

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر در بازدید سرزده از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، اقدامات صورت گرفته در این فرودگاه را طی دو ماه گذشته یک تحول جدی خواند و با تقدیر از مدیریت این فرودگاه خواستار الگو گرفتن دیگر فرودگاه‌های کشور از اقدامات صورت گرفته در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد.

به گزارش ایلنا، محمد محب خدایی در دیدار با مدیر فرودگاه بین المللی امام خمینی گفت: این فرودگاه در نوروز ۹۷ خوش درخشید و جا دارد از زحمات مدیر جدید فرودگاه امام خمینی قدردانی شود.

معاون گردشگری کشور اعلام کرد: تحولات صورت گرفته در فرودگاه امام خمینی و احداث سرویس‌های بهداشتی در این فرودگاه که دارای استانداردهای هتل‌های ۴ ستاره است جای تقدیر دارد.

محب خدایی در بازدید از نمازخانه‌های جدید فرودگاه امام خمینی نیز احداث این نمازخانه‌ها با الگوبرداری از معماری والای ایرانی را شایسته تقدیر خواند و گفت: تزیینات انجام شده در فضای فرودگاه امام نیز نشانگر سلیقه خوب مدیران جدید این فرودگاه مهم کشور و بیانگر توجه ویژه مسئولان فرودگاه امام خمینی به رویکردهای جدید کشور در موضوع گردشگری است.

رییس ستاد خدمات سفر تاکید کرد:  همه مسیرها در فرودگاه امام خمینی به خوبی طراحی شده و دارای پلان است و تمامی شرایط و دکوراسیون داخلی این فرودگاه نیز به بهترین شکل ممکن ایجاد شده است.

 علی رستمی مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران نیز با اطلاع از ورود سرزده معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به فرودگاه امام خمینی در این بازدید حاضرشد و با توضیح تحولات صورت گرفته در فرودگاه امام خمینی اعلام کرد: برای نخستین بار در تاریخ فرودگاه بین المللی امام خمینی تمامی ۶۰ کانتر موجود در این فرودگاه برای نوروز ۹۷ عملیاتی شد وپروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی امام خمینی نیز در نوروز ۹۷ با رشد ۱۴ درصدی مواجه شد.

علی رستمی مدیرعامل فرودگاه امام خمینی همچنین به درخواست محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای اختصاص جایگاه ویژه نمایش آثار شاخص صنایعدستی در فرودگاه امام خمینی پاسخ مثبت داد.

علی رستمی گفت: فرودگاه امام خمینی از درخواست انتقال آثار صنایع دستی ایرانی در این فرودگاه استقبال می‌کند و مسئولان فرودگاه بین المللی امام خمینی آماده هرگونه همکاری برای اختصاص جایگاه خوب برای نمایش هنرهای سنتی ایرانی با سازمان میراث فرهنگی کشور و معاونت گردشگری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز