خبرگزاری کار ایران

«اهالی هوا» وارد تئاتر شهر شدند/قرمز ِ جان لوگان در پالیز

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۶۲۳

آغاز اجرای نمایش «اهالی هوا» به کارگردانی دیانا فتحی در تئاترشهر و خبر آغاز نمایش قرمز اثر ماندگار جان لوگان به کارگردانى اشکان امینى از اسفند ماه در تماشاخانه پالیز دو خبر از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، اجرای نمایش «اهالی هوا» به کارگردانی دیانا فتحی از روز یکشنبه 15 بهمن ماه در میان استقبال قابل توجه مخاطبان در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

در این اثر نمایشی که تهیه‌کنندگی آن برعهده نورالدین حیدری ماهر است، یاسمن ادیبی، روزبه حصاری و سوگل خلیق به عنوان بازیگر حضور دارند. این در حالی است که محمدصادق زرجویان مدیر هنری، آرش والی نژاد موسیقی و مارال عبداللهی دستیار کارگردان، دیگر عوامل نمایش را تشکیل می‌دهند.

نمایش «اهالی هوا» که اجراهای آن به حسین پاکدل تقدیم شده است، هر روز ساعت 19 به مدت زمان 45 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر میزبان علاقه‌مندان است.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Theatershahr@ مراجعه کنید.

قرمز ِ جان لوگان در پالیز جان مى‌گیرد

نمایش قرمز اثر ماندگار جان لوگان به کارگردانى اشکان امینى اسفند ماه در تماشاخانه پالیز روى صحنه مى‌رود.

«قرمز» به قلم جان لوگان خالق آثارى چون مجموعه جیمز باند، سویینى تاد، هوگو، گلادیاتور و هوانورد، به زندگی روتکو، زمانی که در حال آماده‌­سازی سفارش فیلیپ جانسون مى‌پردازد.

این نمایشنامه در سال ٢٠١٠ برنده بهترین نمایشنامه جایزه تونى شده و مهرنوش فطرت مترجم این اثر بوده و رضا گوران به عنوان مشاور کارگردان همراه این نمایش خواهد بود و مهران وثوقی، کامیار حقی در این اثر ایفاى نقش مى‌کنند.

از دیگر عوامل مى‌توان به امید رضایى (مجرى طرح)، سارا حدادى (مدیر تولید و مشاور تبلیغات و رسانه)، امیر سپهر تقى لو (مدیر اجرا)، علیرضا حمیدین (بازیگردان)، فاطیما افتخاری (دستیار کارگردان و منشى صحنه)، اشکان امینى (طراح صحنه)، سوگل بهرام پور (طراح لباس)، رضا رضایى (طراح نور)، هیراد پناهى (موسیقى)، میثاق زارع (گرافیست)، هادى آموزگار (عکاس)، امیر حسین زواره‌ئى و سروناز مهتاب‌پور (ساخت تیزر)، محمد حسین طاهرى (تصویر بردار تیزر)، تئاتر بازها (تبلیغات مجازى)، قاسم غضنفرى (ساخت دکور) اشاره کرد.

نمایش قرمز از دوم اسفند در سالن شماره ٢ تماشاخانه پالیز ساعت ١٧ روى صحنه مى‌رود و بلیت‌فروشى این اثر متعاقبا اعلام مى‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز