خبرگزاری کار ایران

اکبر عبدی در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر چه گفت+فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۳۶۷

در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر از اکبر عبدی به پاس یک عمر فعالیت هنری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر عبدی شب گذشته 12 بهمن در افتتاحیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر طی سخنانی با توجه به نماهنگ پخش شده از خود در این مراسم و علاقه‌اش به نوه‌دار شدن و بچه‌دار شدن، گفت: فکر می‌کنید من شوخی می‌کنم اما بعد از جشنواره ما برای سلبریتی شدن اقدام می‌کنیم و قصد ازدواج مجدد دارم. از همسر و مادرم تشکر می‌کنم. من فیلم مزخرف هم بازی کردم چیزی نگفتید و نگاه کردید! خیلی ممنونم از شما و کسانی که زحمت کلیپ پخش شده را کشیدند. از مردم هم ممنونم که خرج ما سینمایی‌ها را می‌دهند و فیلم‌های سطح پایین می‌بینند.

 وی ادامه داد: امیدوارم خداوند روزی آنها را بدهد. از خداوند ممنونم برای عزتی که به من داد و هیچکس این عزت را نمی‌تواند به آدم بدهد. من کجا و بچه‌ای که در نازی آباد و شوش بزرگ شد و امروز برای درکنار بزرگانی چون آقای اسماعیلی بزرگداشت بگیرند، کجا. هیچ هنرمندی در سینما، رزومه به لحاظ تعداد کار و هنر ندارد. آقای اسماعیلی فرشچیان سینمای ایران است. سینما پنجاه درصد صدا، و پنجاه درصد تصویر است اما ایشان با صدا جای تصویر را پر کرده است.

عبدی ادامه داد: در فیلم مادر ایشان دقیقا مثل من جای من حرف زدند. و جز من جای سه نفر دیگر هم در آن فیلم حرف زدند. آقای اسماعیلی کاستی‌های من را پر کردند و ظرفیت‌های بازی من را افزایش دادند. ایشان یکی از بزرگترین و با ارزش ترین سرمایه های سینمای ایران هستند. نمی‌دانم ما اهالی سینما چرا داریم پول جیب‌مان را از مردم می‌گیریم. نمی‌دانم چرا سلیقه مردم را عوض کردند. در تاتر به من می‌گویند چرا نمایش‌تان بزن و برقص ندارد! با این سطح سلیقه مشخص است مردم این روزها پای شبکه‌های ماهواره می‌نشینند. برای استاد انتظامی، مشایخی، نصیریان، کشاورز، ناصر تقوایی، احمد پژمان و شهلا ریاحی آرزوی سلامتی می‌کنم.

حجم ویدیو: ۷۳.۹۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۸:۵۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز