خبرگزاری کار ایران

یک نمایشگاه گروهی با تمِ «حافظ»

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۹۷۴

گالری ژاله در آستانه یک سالگی خود در روز جمعه ۶ بهمن نمایشگاهی گروهی از ویدئو آرت با مضمون حافظ را برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، گالری ژاله که از بهمن ماه سال ۹۵ آغاز به کار کرده است، از ابتدا با این رویکرد به سمت حوزه هنر معاصر و نیو مدیا شروع به فعالیت نمود. این گالری اولین نمایشگاه خود را در سال گذشته با نمایشگاه چیدمان و آثاری که مربوط به حوزه نیومدیاست فعالیت خود را آغاز کرد و امسال نیز در سالگرد گالری - نمایشگاه گروهی ویدئو آرت با موضوع حافظ برپاداشت. در سال گذشته این گالری ۱۰ نمایشگاه برگزار کرده که همگی آنها در حوزه هنرهای معاصر قرار داشته‌اند.

گالری ژاله در آستانه یک سالگی خود در روز جمعه ۶ بهمن نمایشگاهی گروهی از ویدئو آرت با مضمون حافظ را برگزار کرد و هر هنرمند از دریچه نگاه خود و با تکنیک‌هایی در حوزه ویدئو آرت ابیاتی از این شاعر بزرگ را روی دیوار بردند.

در این نمایشگاه گروهی، آثاری از ستاره حسینی، عاطفه خاص، الیکا زارعی، فرزانه سلیمانی، فرشته عالمشاه، هاجر کمیلی و عاطفه مهدیانی به نمایش درآمده است. نمایشگاه‌گردان این مجموعه نیز فرشته عالمشاه است. گرچه هرکدام از ویدئوآرت‌های این مجموعه استیتمنتی جداگانه دارند اما وجه اشتراک میان همه آن‌ها، «حافظ» است. این نمایشگاه تا چهاردهم این ماه ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه واقع در خیابان ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک ۳، گالری ژاله بازدید کنند. بهنام کامرانی، رضا حسینی، آیت قاسم‌پور، قدرت‌الله عاقلی، رامین اعتمادی، جمشید حقیقت‌شناس، رضا رینه‌ای و مهوش وقاری... ازجمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز