خبرگزاری کار ایران

استمداد خانه موسیقی برای ساماندهی حوزه نشر

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۸۷۹

خانه موسیقی با انتشار فراخوانی از ناشران، موسسات فرهنگی و هنرمندانی که طرح و ایده‌ای برای ساماندهی حوزه نشر موسیقی دارند، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش ایلنا، خانه موسیقی با انتشار متنی در سایت خود با عنوان «استمداد خانه برای ساماندهی حوزه نشر» از اهالی موسیقی خواسته نظرات خود را در این زمینه تا ۳۰ بهمن به این نهاد ارسال کنند.

در متن منتشر شده خانه موسیقی آمده است:

«فراخوان خانه موسیقی جهت ساماندهی حوزه نشر موسیقی و  فراهم ساختن امکان عرضه بهینه آثار هنری با شرایط و تسهیلات ویژه را برای مخاطبان اعلام شد.

باتوجه به مسائل و مشکلات ناشی از عدم رعایت قانون کپی‌رایت و درخواست هنرمندان و فعالان حوزه نشر جهت حمایت از تولیدکنندگان عرصه موسیقی، نهاد صنفی خانه موسیقی با هدف حمایت از تولید، نشر و عرضه آثار، حفظ میراث هنری کشور در بخش موسیقی، ارتقای کیفی، حمایت از حقوق قانونی و معنوی موسیقی‌دانان در نقاط مختلف کشور و مقابله با نقض گسترده حقوق پدیدآورندگان آثار هنری و بارور ساختن استعدادهای هنری در رشته موسیقی و عطف به ماده ۱۱ اساسنامه، خانه موسیقی درنظر دارد جهت ساماندهی حوزه نشر موسیقی، امکان عرضه بهینه آثار هنری با شرایط و تسهیلات ویژه را برای مخاطبان فراهم سازد.

لذا از کلیه ناشران و موسسات فرهنگی و هنرمندانی که ایده‌هایی خلاقانه در این حوزه دارند و مایل به مشارکت در این پروژه هستند، دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه، طرح توجیهی و برنامه عملیاتی پیشنهادی خود را به خانه موسیقی ایران ارسال نمایند.

نشانی: خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده، پلاک ۲۷۰، خانه موسیقی ایران. کد پستی :۱۴۱۶۸۴۳۸۱۱»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز