خبرگزاری کار ایران

اشرف بروجردی:

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را به خانه دوم پژوهشگران بدل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۹۷۶

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: ما در پی آن هستیم سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را به خانه دوم پژوهشگران و محل تعامل و تضارب آرا پژوهشگران به ویژه در حوزه علوم انسانی بدل کنیم.

به گزارش ایلنا، اشرف بروجردی با استقبال از با استقبال از سخنان روز گذشته معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر ظرفیت‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در ارائه خدمات به پژوهشگران در عرصه‌های مختلف گفت: راهبرد آتی این سازمان ایجاد یک مرجعیت علمی برای کشور است. ما در پی آن هستیم که سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را به خانه دوم پژوهشگران و محل تعامل و تضارب آرا پژوهشگران به ویژه در حوزه علوم انسانی بدل کنیم.

بروجردی با تاکید بر اهمیت استناد در هر پژوهشی گفت: سازمان اسناد و کتابخانه ملی با دارا بودن میلیون‌ها برگ سند و کتاب و منابع دیداری و شنیداری می‌تواند به عنوان مهمترین مرجع استناد در تحقیقات و پژوهش‌های علمی کشور قرار بگیرد.

وی به امکانات دیگر پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اشاره کرد و گفت: هر پژوهشگری که برای کار بر تحقیقات خود به سازمان مراجعه کند ما موظفیم امکانات او نظیر استفاده از تالارهای تخصصی، ارائه منابع و سرای پژوهش را دراختیار او قرار دهیم.

بروجردی تاکید کرد: هم اکنون ما روزانه پذیرای بیش ۱۰۰۰ دانشجو، محقق و پژوهشگر هستیم و سعی می‌کنیم در حد امکانات‌مان بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه دهیم. همچنین تلاش داریم داشته‌ها، منابع و امکانات‌مان را برای میزبانی پژوهشگران ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز