خبرگزاری کار ایران

سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر؛

هنرنمایی سراج، معتمدی و بهنام در سالن‌های پایتخت

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۱۸۵

ششمین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با اجراهایی چون کنسرت حسام‌الدین سراج، ارکستر ملی و محمد معتمدی و بهنام بانی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سی و سومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ششمین روز خود را با اجرای ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد معتمدی از ساعت 18:30 در تالار وحدت آغاز خواهد کرد. پس از این اجرا گروه «سور» به خوانندگی حسام‌الدین سراج و به سرپرستی مجید مولانیا از ساعت 21:30 در همین تالار روی صحنه خواهد رفت.

سالن رودکی نیز در این روز میزبان دو اجرا خواهد بود که به ترتیب برنامه «برگزیده جشنواره جوان» از ساعت 18:30 و گروه «موسیقی شش اقلیم» از ساعت 21:30 برگزار خواهد شد.

در برج آزادی نیز گروه «جالبوت» از ساعت 18:30 و «ابراهیم علوی» از ساعت 21:30 روی صحنه می‌روند و برای مخاطبانشان برنامه اجرا می‌کنند.

فرهنگسرای نیاوران نیز از ساعت 18:30 میزبان گروه سنگالی «سادیو» به سرپرستی سانتو و بینتا و از ساعت 21:30 پذیرای گروه «پرنیا» به سرپرستی حسین پرنیا و خوانندگی علی جهاندار خواهد بود.

در بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر نیز بهنام بانی در دو سئانس ساعت‌های 19 و 22 در سالن ایرانیان روی صحنه می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز