خبرگزاری کار ایران

مرور تاریخ اعلان، پوستر و سردرهای سینمای ایران در یک نشست

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۴۹۶

نشست پژوهشی بررسی تاریخ سَردر در سینمای ایران با عنوان «مروری بر تاریخ اعلان، پوستر و سَردرهای سینمایی در ایران» در موزه سینما برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه «پلاکارت» با مجموعه‌ای از سَردر های سینمایی به صورت چاپی و نقاشی با مشارکت موزه سینمای ایران، فیلمخانه ملی ایران، انجمن گرافیک ایران، دوسالانه سرو نقره ای، استودیو کارگاه و مجموعه علی بختیاری در گالری «سلام» برپا شده است.

در همین راستا قرار است نشست پژوهشی بررسی تاریخ سَردر در سینمای ایران با عنوان «مروری  بر تاریخ اعلان، پوستر و سَردر های سینمایی در ایران» روز دوشنبه 2 بهمن ماه ساعت 17 در سالن سینما فردوس در موزه سینما برگزار شود.

 در این نشست پژوهشی درباره اولین اعلان های سینمایی و جایگاه آنها به عنوان ویترین فیلم جهت معرفی اثر به مخاطب، شرح تاریخ ورود نقاشی پرتره در طراحی پوستر و سَردر های سینما، گرافیک و هویت دیداری فیلم ها و جایگاه های ظهور گرافیک فیلم با حضور طراحان و نقاشان مطرح در عرصه طراحی اعلان، پوستر و سَردر های سینما، صحبت خواهد شد.

نمایشگاه پوستر «پلاکارت» با نگاهی به طراحی اعلان‌های سر در سینما در ایران، در روز 9 دی ماه آغاز شده و تا تاریخ 2 بهمن از ساعت 16 تا 21 در فضای نمایشگاهی «سلام» برپا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز