خبرگزاری کار ایران

تقدیر از نویسندگان مجلات و روزنامه‌های سینمایی/سعدی سینمایمان را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۸۵۲

پنجمین جشن نوشتار سینمای ایران شامگاه ۴ دی ماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پنجمین جشن نوشتار سینمای ایران که شامگاه ۴ دی ماه در هتل انقلاب برگزار شد، بهمن فرمان آرا با یاد از عباس کیارستمی گفت: نظام پزشکی اعلام کرد که در مسئله پرونده عباس کیارستمی از کاه کوه ساختند اما واقعیت این است که شما از کوه ما یک کاه ساختید، ما سعدی سینمایمان را از دست دادیم.

سیروس الوند نیز گفت: کار منتقد تربیت تماشاگر است. او که خوب تربیت شود فیلم‌ساز هم بهترین فیلم را می‌سازد.

در این مراسم از عبدالله تربیت و مسعود مهرابی به پاس یک عمر فعالیت نوشتار سینمایی تقدیر شد.

مسعود مهرابی طی سخنانی گفت: امروز دردمندانه خواستار تغییر شرایط نوشتار سینمایی هستم و من نیز این پرسش را دارم که با نقدهای سفارشی چه کنیم؟ برای سلامتی نقد و اعتبار آن باید کاری شود.

عبدالله تربیت نیز گفت: من هیچگاه در هیچ کاری خودم را جلو نمی‌انداختم و کار خود را می‌کردم و خوشحالم که کار‌ها نیز با استقبال همراه شد. کم کاری امروز من شاید برای بی‌حوصلگی و بالارفتن سن باشد.

در ادامه مراسم برگزیدگان بخش‌های گفتگو، گزارش، نقدهای سینمایی منتشر شده در روزنامه‌ها و مجلات معرفی شدند.

در این جشن هیات داوران در بخش‌های نقد، یادداشت، گفتگو و گزارش تلویزونی و همچنین در بخش مقاله سینمایی هیچ اثری را از میان آثار رسیده لایق دریافت جایزه ندانستند و جایزه بخش بهترین برنامه تلوزیونی به حمیدرضا مدقق برای برنامه شهر فرنگ اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز