خبرگزاری کار ایران

امیر نصیربیگی، دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۲۸

طی حکمی از سوی غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امیر نصیربیگی به سمت دبیری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر مقاومت منصوب شد.

به گزارش ایلنا؛ با پیشنهاد احسان محمدحسنی مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امیر نصیربیگی مدیرعامل گروه هنرهای نمایشی روایت فتح را به عنوان دبیر شانزدهمین دوره جشنواره تئا‌تر مقاومت برگزید.

متن حکم رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به امیر نصیربیگی به این شرح است:

هنرمند ارجمند جناب آقای امیر نصیربیگی

نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالی شما را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر مقاومت منصوب می‌نمایم.

امید است اینک که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم با همیاری هنرمندان متعهد و با بهره گیری از تجارب مفید و ارزشمند پیشکسوتان این عرصه و دستاوردهای گذشته و با بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای خلاق، جوان و توانمند در سراسر کشور شاهد برگزاری جشنواره‌ای موثر و فراگیر با هدف ترویج گفتمان جهانی انقلاب اسلامی، تکریم رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس و ترسیم ابعاد مختلف روح پایداری و مقاومت در داخل و خارج از کشور باشیم.

از خداوند منان توفیق روز افزون خادمان عرصه مقدس فرهنگ وهنر متعالی انقلاب اسلامی را در تحقق بخشیدن به منویات و اوامر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواهانم.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور - رئیس سازمان بسیج مستضعفین

امیرنصیربیگی پیش از این رئیس ستاد برگزاری و مدیر اجرایی چندین دوره جشنواره سراسری تئا‌تر بسیج، معاون انجمن‌ها و تشکل‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کشور و در حال حاضر مدیر گروه هنرهای نمایشی روایت فتح می‌باشد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر مقاومت با رویکردی متفاوت از ادوار قبلی آذر ماه سال ۱۳۹۷ همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز