خبرگزاری کار ایران

رونمایی از نخستین آنونس انیمیشن سینمایی «فیلشاه»

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۹۱۱

همزمان با اتمام مراحل نهایی تولید انیمیشن سینمایی «فیلشاه»، آنونس رسمی انیمیشن تازه گروه «هنر پویا» رونمایی شد.

 به گزارش ایلنا، «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری، انیمیشنی پرکاراکتری است که در تولید آن بیش از ۲۰۰ نفر مشارکت داشته‌اند. مراحل پس از تولید این انیمیشن به تازگی به اتمام رسیده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نخستین نمایش رسمی «فیلشاه» در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.

داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود.

«فیلشاه» به عنوان محصول جدید گروه «هنرپویا» با سرمایه‌گذاری این گروه به عنوان یک کمپانی خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویرشهر تولید شده است.

گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری شکل گرفته در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار "فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید" پایه‌گذاری شده است.

 این گروه در اولین اقدام مشترک انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را در سال 1394 با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد و توانست با فروش 5 میلیارد تومانی، عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود سازد.

حجم ویدیو: ۲۲.۲۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز