خبرگزاری کار ایران

پیام پیردوتارنوازی خراسان به خانواده‌های داغدار از زلزله

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۱۱۰

عثمان محمدپرست دوتار نواز برجسته کشورمان که به همراه داریوش ارجمند و نیکول فریدنی از موسسان "جامعه یاوری فرهنگی" است، طی پیامی با مردم داغدار غرب کشورمان ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایلنا، نوازنده و خیر برجسته خراسانی، عثمان محمدپرست با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود با خانواده‌های داغدار زلزله عظیم غرب کشور ابراز همدردی کرد.

عثمان محمدپرست متن این پیام آورده است:

«بسمه تعالی

 بلاهای طبیعی هم موسیقی فرمان خداوند بر روی زمین هستند. مصیبت و ضایعه اسفناک از دست دادن تعداد قابل توجهی از هم وطنانمان در غرب کشور و زخمی شدن جمع زیادی از آنها دل هر انسان مومن و انسان دوست را به درد می آورد. که قطعا این موضوع در نزد هنرمندان به مراتب شدت بیشتری خواهد داشت. اینجانب عثمان محمدپرست وظیفه انسانی خود میدانم که این مصیبت وارده را به جامعه محترم ایرانیان، بویژه خانواده های محترم داغ دیده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر، برای مصدومان این زمین لرزه شفای سریع و کامل و برای رفتگان مغفرت الهی را مسئلت نمایم.»

عثمان محمدپرست به همراه نیکول فریدنی و داریوش ارجمند سال‌ها قبل "انجمن یاوری فرهنگی" را بنیان گذاشتند و توانستند با جلب حمایت‌های مختلف بیش از 600 مدرسه در مناطق محروم کشورمان بسازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز