خبرگزاری کار ایران

غلامرضا موسوی در گفتگو با ایلنا اعلام کرد؛

شورایعالی تهیه‌کنندگان سینما فعلا دبیر ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۷۷۲

در برخی رسانه‌ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه منوچهر شاهسواری به عنوان دبیر شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما جایگزین مهرداد فرید شده است اما غلامرضا موسوی این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا موسوی با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در نمایشگاه مطبوعات؛ با اشاره به پایان دوره دبیری مهرداد فرید در شورای عالی تهیه‌کنندگان گفت: ما انتخابات برای انتخاب دبیر جدید را در  شورای عالی تهیه‌کنندگان برگزار نکردیم و از آنجا که دوره مهرداد فرید نیز در این شورا به اتمام رسیده بود، باید تصمیم جدیدی می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: هم اکنون فردی با عنوان دبیر جدید انتخاب نشده است و کارهای دبیرخانه و مسئولیت‌های دبیر به صورت جمعی انجام می‌شود و هر کدام از اعضایی که عضو هیئت اجرایی هستند، مسئولیت دارند و کارها را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: منوچهر شاهسواری عضو هیئت اجرایی است اما ایشان به دلیل اینکه مسئولیت مدیرعاملی خانه سینما را دارند دبیری شورای عالی تهیه‌کنندگان را قبول نکردند ضمن آنکه علاقمند نیز نبودند تا این سمت را بپذیرند.

موسوی افزود: قطعا در دو ماه آینده انتخابات برگزار و دبیر جدید معرفی می‌شود ولی تا آن زمان کارها بین اعضای هیئت اجرایی تقسیم شده و هیچ فعالیتی در زمین نمی‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز