خبرگزاری کار ایران

«اسرافیل» برنده جایزه نتپک جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۳۹۳

فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده جایزه «نتپک» هفتمین دوره از جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا، دفتر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی استرالیا به نسرین میرشب، مدیرعامل پخش DreamLab Films و پخش‌کننده «اسرافیل» اعلام کرده است که این فیلم توانسته جایزه شبکه ارتقای سینمای آسیا که با عنوان NETPAC شناخته می‌شود را از این فستیوال دریافت کند.

به گفته میرشب و بر اساس اعلام دفتر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی استرالیا، کیکی فانگ مدیر هنری سابق جشنواره فیلم آسیا و اقیانوسیه، فرانسیس بونر از اساتید فیلم دانشگاه کویینزلند، میشل لنگفرد مدرس و فیلمساز از دانشگاه سیدنی داوری بخش نتپک این دوره از جشنواره را برعهده داشتند.

در این جشنواره، فیلم‌های منتخب سینمای ایران در ٦ شهر استرالیا به نمایش درمی‌آیند و در این دوره، ۱۱ فیلم ایرانی حضور دارند.

کمپانی DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب، پخش جهانی «اسرافیل» را برعهده دارد و این فیلم، دو هفته قبل در بخش Love جشنواره فیلم لندن نیز به نمایش درآمد و با تحسین حاضران روبرو شد.

«اسرافیل» درامی درباره چالش‌ها، نیازهای عاطفی و روابط انسانی است که فیلمنامه آن توسط ارسلان امیری و آیدا پناهنده به نگارش درآمده است.

هدیه تهرانی، مریلا زارعی، هدی زین‌العابدین و پژمان بازغی بازیگران اصلی و علی عمرانی، سهیلا رضوی، پوریا رحیمی‌سام و سودابه جعفرزاده دیگر بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز