خبرگزاری کار ایران

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۳۲۴

در حکمی از سوی سیدعباس صالحی؛ عبدالهادی فقهی‌زاده (معاون قرآن و عترت) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

به گزارش ایلنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عبدالهادی فقهی‌زاده را به عنوان معاون قرآن و عترت این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به عبدالهادی فقهی‌زاده آمده است:

نظر به سوابق علمی و تجربیات ارزنده جناب‌عالی در حوزه‌ فرهنگ اسلامی به‌ویژه در علوم و معارف قرآنی، به‌موجب این حکم به سمت «معاون قرآن و عترت» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود در زمینه اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی، گسترش پژوهش‌ها و فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی، حمایت از تولید، نشر و عرضه آثار و محصولات  قرآن و عترت و سایر امور محوله موفق و مؤید باشید.»

عبدالهادی فقهی زاده عضو هیأت علمی گروه علوم قرآن و حدیث دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، دارای دکترای تخصصی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است.

معاون پژوهشی و معاون آموزشی دانشکده علوم حدیث، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، عضویت در هیأت امنای دانشگاه قرآن و حدیث قم و تهران، مدیر گروه علوم قرآن و حدیث دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران از جمله سوابق دانشگاهی فقهی زاده  است.

سردبیری مجله علمی و پژوهشی پژوهشنامه تفسیر و زبان قرآن، عضویت در هیأت تحریریه مجلات علمی و پژوهشی پژوهش های علوم قرآن و حدیث دانشگاه تهران و داوری جشنواره بین المللی فارابی در چند دوره از جمله فعالیت های علمی معاون جدید قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. وی همچنین دارای مقالات و آثار پژوهشی در حوزه قرآن و فقه است.

پیش از این حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز