خبرگزاری کار ایران

ابراهیم مختاری:

چرا فیلم مستند؛ فیلم به حساب نمی‌آید؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۲۳

فیلم داستانی ««برگ جان»» دومین اثر داستانی ابراهیم مختاری پس از ۲۳ سال؛ شب گذشته اول آبان در گروه هنر و تجربه در موزه سینما رونمایی شد.

 به گزارش ایلنا، ابراهیم مختاری (نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «برگ جان») پیش از نمایش فیلم گفت: امشب از من می‌پرسند که چه که بعد از ۲۳ سال فیلم ساخته‌ای؟ می‌خواهم بگویم که من در این ۲۳ سال هم فیلم می‌ساختم، ولی نمی‌دانم چرا طوری است که انگار فیلم مستند، فیلم به حساب نمی‌آید! و حتماً باید فیلم سینمایی یعنی فیلم داستانی بلند بسازیم. همان‌طور که گفته شد داستان این فیلم در پشت صحنه مستند «زعفران» رخ داد که چندین سال در ساختن آن تعلل کردم ولی انگار آن داستان به نوعی از من می‌خواست تا ساخته شود و تصمیم گرفتم در نهایت آن را در قالب فیلم داستانی بسازم، چرا که نمی‌توان آن را در قالب فیلم مستند ساخت. امشب می‌خواهم از دوستانم که با فیلم با آن‌ها ساخته شد دعوت کنم به اینجا بیایند. نمی‌خواهم آن‌ها را عوامل فیلم بخوانم، آن‌ها سازندگان فیلم هستند و ما به اشتراک این فیلم را ساخته‌ایم و امیدواریم که مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

ابراهیم مختاری با اشاره به جای خالی سعید پورصمیمی گفت: ای کاش او هم امشب اینجا حضور داشت.

مختاری هم‌چنین از غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که در سالن حضور داشت، تشکر کرد و گفت: بدون کمک‌های آقای شافعی چه در زمان تحقیقات در منطقه خراسان و چه در زمان ساخت فیلم، ««برگ جان»» ساخته نمی‌شد.

بعد از سخنان ابراهیم مختاری؛ عوامل فیلم  روی صحنه حاضر شدند و با ابراز خوشحالی از نمایش این فیلم از حضور تماشاگران تشکر کردند.

در این مراسم افرادی همچون علیرضا تابش، محمدعلی سجادی، فرهاد توحیدی، فائزه عزیزخانی، مجتبی میرطهماسب، مریم مقدم، بهتاش صناعی‌ها، مهدی قربان‌پور، فرشته صدرعرفایی، نادر مقدس، مهدی احمدی، مجید برزگر، پدرام شریفی، احمد طالبی‌نژاد، مونا زاهد، فرزاد توحیدی و اهالی رسانه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز