خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «گذار از مرزها در همنشینی رنگ و فرم» افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۸۰

نمایشگاه آثار مرضیه مهربان‌پژوه با عنوان «گذار از مرزها در همنشینی رنگ و فرم» جمعه ۲۸ مهرماه در گالری فردا افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه ۳۸ اثر از مهربان پژوه با تکنیک گواش و آبرنگ روی مقوا از ۲۸ مهرماه جاری تا چهارم آبان ماه در گالری فردا به نمایش گذاشته می‌شود.

افتتاحیه نمایشگاه «گذار از مرزها در همنشینی رنگ و فرم» ساعت ۱۶ روز جمعه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا چهارم آبان ماه از این نمایشگاه در گالری فردا واقع در خیابان کریمخان، زیر پل کریمخان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶ غربی، شماره ۲، واحد ۲ دیدن کنند.

مرضیه مهربان پژوه کارشناسی رشته مجسمه‌سازی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد رشته تصویرسازی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی و عضو انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران است و تاکنون آثارش در شش نمایشگاه انفرادی و ۱۶ نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته شده است و در بیست و هفتمین فستیوال زمستانی سارایوو ۲۰۱۱ جایزه اثر برگزیده را دریافت کرد. مهربان پژوه در زمینه مجسمه‌سازی، تصویرسازی و نقاشی فعالیت دارد.

او تاکنون مجسمه‌هایی را با متریال سنگ، فلز و گچ ساخته است و مجسمه طرح ماهی (چرخش) در فرهنگسرای ارسباران از جمله آثار اوست. تصویرسازی کتاب های تخیل و خواب، چشمان دریایی، سفینه‌های مهاجم، سمک‌عیار و مثل سایه نمونه‌هایی از فعالیت‌های او در حوزه تصویرسازی است.

حضور در ورک شاپ، اجرای طرح‌های نقاشی دیواری، ساخت تندیس و یادمان، دبیری و نظارت در جشنواره‌های ملی تجسمی از فعالیت‌های مهربان پژوه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز