خبرگزاری کار ایران

«بی‌نهایت» در نگارخانه هنر ایران

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۶۴۰

نمایشگاه عکس «بی‌نهایت» که مرداد ماه سال جاری در نگارخانه فردوسی جهاددانشگاهی مشهد برگزار شده بود، این بار در ضلع غربی تالار وحدت در نگارخانه هنر ایران به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه عکس «بی‌نهایت» 14 مهرماه ساعت 16 با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان در نگار خانه هنر ایران افتتاح خواهد شد.

در نمایشگاه گروهی عکس «بی‌نهایت» آثار جمعی از هنرآموختگان کارگاه پردازش عکس فرهنگسرای جهاددانشگاهی مشهد در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

روزبه آشوری، فهیمه باغستانی، الیاس بهرامی، سعیده تقی‌زاده، مسعود زرگرباشی طوسی، علیمرتضی عینی، حسین فرخی و مصطفی مفیدی‌پور هنرآموختگانی هستند که در کارگاه مذکور زیر نظر امین ابراهیمی آموزش دیده‌اند و آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه «بی‌نهایت» تا بیستم مهر‌ماه به کار خود ادامه خواهد داد و در طول دوران برگزاری همه روزه به جز روز شنبه (روز شنبه نگارخانه تعطیل است) پذیرای بازدیدکنندگان است.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند در ادامه از ساعت 11 الی 19 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

بازدید از نمایشگاه گروهی عکس «بی‌نهایت» برای عموم آزاد و رایگان است.

عواید مالی از فروش آثار نمایشگاه به کمپین "آوار الفبا" تعلق می‌گیرد.

نگارخانه هنر ایران در ضلع غربی تالار وحدت،خیابان خارک، پلاک 19 واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز