خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

آخرین وضعیت سلامتی ناصر چشم آذر/ادامه کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۹۵۵

رسول ترابی می‌گوید حال ناصر چشم آذر کاملاً خوب است و مشکلی برای ادامه کنسرت‌های ایشان در شهرهای مختلف نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا شامگاه 23 شهریور ناصر چشم آذر در هنگام اجرای کنسرت در تالار وحدت دچار مشکل جسمانی شد و همین مسئله باعث وقفه در اجرای  کنسرت و همچنین مراجعه وی به بیمارستان شد.

رسول ترابی (تهیه‌کننده کنسرت) با اشاره به اینکه دقایقی پس از اتمام کنسرت؛ ناصر چشم‌آذر برای چکاب به بیمارستان منتقل شد، گفت: این هنرمند بعد از چکاب از بیمارستان مرخص شد و حال عمومی او هم‌اکنون خوب است و هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد.

ترابی ادامه داد: به دلیل اینکه این هنرمند مدتی قبل عمل قلب باز داشته، این اواخر کمی دچار کسالت و ضعف عمومی و بدنی شده بود اما وضعیت کلی او کاملاً خوب است.

وی ادامه داد: هیچ ممنوعیتی برای ادامه فعالیت از سوی پزشکان برای ایشان تجویز نشده است ولی ناصر چشم‌آذر هم اکنون در حال استراحت است و هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت موسیقی ندارد.

ترابی تاکید کرد: از شهرهای شیراز، رشت و اصفهان با حضور ناصر چشم آذر درخواست اجرای کنسرت داشته‌ایم. اگر شرایط مهیا شود و مجوزهای لازم صادر شود، تمایل داریم که در این شهرها کنسرت برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز